Skocz do zawartości
Gość

Windows 7 pirat win 10 oryginał

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam Windowsa 7 Ultimate, niestety pirackiego (miałem oryginalnego home premium, ale po kilku latach "wysypał mi się"). Czy jak kupię oryginalną 10 to będę musiał skasować 7 czy jest możliwość odinstalowania (wybaczcie, nie znam się) , chodzi mi o to, by po piracie nie było śladu i żebym miał czyste sumienie :) . Jeszcze krótkie pytanie: czy jak za jakieś 2 lata zamierzam zmienić komputer i chciał przenieść system to wystarczy kupić wersję OEM czy muszę mieć BOX?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersje BOX. Co do pirata Windows 7 to zastąp go po prostu Windows 10.  Jak instalować nowy system z płyty DVD bootowalnej/Pendrive'a to chyba wiesz, a jak nie ogarniasz to poproś kogoś by to za Ciebie wykonał. W trakcie instalacji robisz format partycji systemowej i instalujesz Win10. Śladu po piracie 7'mki nie będzie. 

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystko w porządku? Kiedyś gdzieś czytałem, że instalacja nowego oryginalnego systemu na piracie powoduje zmianę systemu, ale wciąż jest on nieoryginalny, chyba że coś pomieszałem. No i ostatnia kwestia, czy jakbym komuś zlecił instalację Windowsa, to mógłby on postraszyć policją, że teraz mam pirata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można poprosić znajomego. A zresztą pierwszy lepszy serwis jak już raczej olewa takie sprawy ;)  Oni chcą zarabiać, a nie robić komuś problemy.  

Ale najlepiej zrobić to samemu, bo nie jest to zbytnio skomplikowane.  Po prostu robisz format i na nowo instalujesz system. Śladu po starym nie będzie żadnego,  bo instalujesz na pusty dysk/partycje.  Ja zawsze instaluje od nowa na pustej partycji, a nie nowy system na istniejący już system.  Ba nigdy w życiu tak instalowałem systemu zawsze z płyty bootowalnej.