Gość Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2018 Cześć, mam Windowsa 7 Ultimate, niestety pirackiego (miałem oryginalnego home premium, ale po kilku latach "wysypał mi się"). Czy jak kupię oryginalną 10 to będę musiał skasować 7 czy jest możliwość odinstalowania (wybaczcie, nie znam się) , chodzi mi o to, by po piracie nie było śladu i żebym miał czyste sumienie :) . Jeszcze krótkie pytanie: czy jak za jakieś 2 lata zamierzam zmienić komputer i chciał przenieść system to wystarczy kupić wersję OEM czy muszę mieć BOX? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) Wersje BOX. Co do pirata Windows 7 to zastąp go po prostu Windows 10. Jak instalować nowy system z płyty DVD bootowalnej/Pendrive'a to chyba wiesz, a jak nie ogarniasz to poproś kogoś by to za Ciebie wykonał. W trakcie instalacji robisz format partycji systemowej i instalujesz Win10. Śladu po piracie 7'mki nie będzie. Edytowane 9 Marca 2018 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2018 Czyli wszystko w porządku? Kiedyś gdzieś czytałem, że instalacja nowego oryginalnego systemu na piracie powoduje zmianę systemu, ale wciąż jest on nieoryginalny, chyba że coś pomieszałem. No i ostatnia kwestia, czy jakbym komuś zlecił instalację Windowsa, to mógłby on postraszyć policją, że teraz mam pirata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...