Cruzer Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2018 Witam wszystkich, potrzebuję pomocy w kwestii techniczno-gwarancyjnej :). Na początek krótki opis sytuacji: Mój brat zakupił ostatnio laptopa Asus VivoBook S510UN oraz dodatkowo dysk SSD Adata SU800 M.2 - http://www.adata.com/pl/feature/440 Na początku szybki test laptopa - wszystko było OK, więc zabrał się za zamontowanie SSD. Niestety system nie widział dysku, więc ponowna rozbiórka laptopa a następnie szok i niedowierzanie - dysk był czarny od spodu i śmierdział spalenizną. Najprawdopodobniej nadpalone było również złącze M.2. Po wyciągnięciu dysku laptop działał ale po jakiejś minucie się wyłączał. Brat nie wiele się zastanawiając zabrał laptopa i dysk i pognał do sklepu oddac wszystko na gwarancję. Sklep odesłał sprzęt do swojego serwisu i oczywiście gwarancji nie uwzględnił twierdząc, że to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika. Zaproponowali odesłanie laptopa do serwisu Asusa i sprawdzenie co oni z tym zrobią, jednak sama diagnostyka w ich serwisie to wydatek rzędu 250 zł. I teraz pytania do Was, drodzy forumowicze: 1) czy przyczyną uszkodzenia mogła być wada fabryczna laptopa / dysku? 2) czy jest możliwość błędnego montażu takiego dysku (odwrócenie pinów) i czy to mogło być przyczyną uszkodzenia? Podobno dysk wszedł do gniazda bez większego oporu. 3) czy jest jakakolwiek szansa na naprawę sprzętu w ramach gwarancji? 4) Co robić? :) Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2018 A jak brat wkładał dysk to odłączył baterię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruzer Opublikowano 15 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2018 Nie odłączył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 16 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2018 To błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...