Skocz do zawartości
bumple.it

Komputer od 3500zł do 4000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. 

Chciałbym złożyć wydajny komputer do gier w cenie od 3500zł do 4000zł. Nie znam się za bardzo na komputerach więc chciałbym żebyście to Wy mi doradzili jakie podzespoły kupić. Komputer mam zamiar składać w te wakacje. 

Z góry dziękuję, pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa do jakich gier chcesz go składać druga sprawa jeśli masz zamiar składać kompa w wakacje to teraz bez sensu żeby ktoś Ci składać zestaw jak po drodze będą premiery nowych podzespołów... To co w tym momencie będzie dobre w tej cenie za 2 miesiące może już takie nie być więc bez sensu założony temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, eXtu napisał:

Pierwsza sprawa do jakich gier chcesz go składać druga sprawa jeśli masz zamiar składać kompa w wakacje to teraz bez sensu żeby ktoś Ci składać zestaw jak po drodze będą premiery nowych podzespołów... To co w tym momencie będzie dobre w tej cenie za 2 miesiące może już takie nie być więc bez sensu założony temat.

Mam zamiar grać w CS:GO, Fortnite, GTA V, Fifa 18 i parę innych nowych odsłon. Dziękuję za poradę. Myślę że dużo się nie zmieni przez te 2 miesiące. Poniżej wysyłam zestaw który mi polecił kolega, mógłby Pan ocenić czy dobry zestaw? 

IMG_20180402_130946.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej za mało ramu dołóż 2x8 GB sprawdź także na stronie producenta czy dany ram będzie pasował do płyty głównej. Mylisz się co do zmian bo na kwiecień są zapowiedziane nowe płyty Intela do tego nowe procesory AMD więc do wakacji wszystko może się pozmieniać to zbyt długi okres czasu. Jakbyś to składał za 2 tygodnie to w chwili obecnej jest wielką nie wiadoma co się wydarzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi