Skocz do zawartości
d100495

Z77 Extreme6 - słuchawki + wieża jednocześnie

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem całkowicie zielony, jeżeli chodzi o jakiekolwiek zagadnienia związane z podłączaniem urządzeń audio. Posiadam aktualnie płytę Z77 Extreme6, która (z tego, co wyczytałem) posiada chipset  Realtek ALC-898. 
Chciałbym podłączyć sobie jednocześnie słuchawki i wieżę.

Aktualnie używam rozdzielacza Jack 3.52mm na 2x Jack 3.52mm i rozwiązanie wydaje mi się dość słabe, jeżeli chodzi o moc, oba urządzenia grają wyraźnie ciszej (i w moim odczuciu bardziej płasko, ale nie wiem czy to możliwe przy zwyczajnym rozdzieleniu sygnału).

Czy jest jakiś sposób poza :
-
kupnem karty dźwiękowej obsługującej 2 urządzenia wyjściowe 
-używaniem przedniego panelu dla jednego z urządzeń
Na podłączenie tego przy aktualnej karcie dźwiękowej tak, żeby wszystko mogło sobie grać jednocześnie bez znacznej utraty jakości ?


Bo szczerze mówiąc nie ogarniam tych wyjść w płycie poza znanym mi zielonym kółeczkiem (w menadżerze dźwięku mam to podpisane jako "wyjście na głośnik przedni"), do którego wciskam jacka od słuchawek xD
Coś tam szukałem i czytałem, ale nie potrafię znaleźć jednoznacznego rozwiązania problemu, dlatego pytam tutaj.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Edytowane przez d100495
brak tagów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey.Można podłączyć słuchawki do przedniego panelu i głośniki lub wieże do tylnego karty dźwiękowej.Słuchać to samo jednocześnie i problemów z jakością nie słyszałem.Przynajmniej jeśli ile chodzi o zintegrowaną kartę dźwiękową.Nie jestem pewien co do zew karty  dźwiękowej.Czasami bywa z tym różni

Edytowane przez Kronan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...