Skocz do zawartości
ponga1337

NVIDIA GeForce RTX 2000 / RTX 2000 Super (Turing) - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrałem jednego trupa, ewidentnie widać, że majstrowane było przy trzech kościach pamięci.
Takie "drutowane" karty z pre-orderów szły do klientów :D :D

 

 

46405008_2123356314396456_88225465160580

46469266_2123356797729741_32814779446979

 

46330667_542485269557809_218941407797601

Niezłe jaja, pasty napierdzielone jak hummussu też ;)  Nie czyszczę nawet tego bo jutro kurier te trupy odbiera. Drugą też rozbiorę, poleci materiał. Foty pcb porobione, porównam ze zdrowymi kartami. Podejrzewam, że tak "drutowania" nie było.

Dla przykładu karta kumpla przed wodowaniem, nie ma "pleśni" Przy pamięciach.

46491769_291093754945875_258252067066347


Na GN też takowej nie widziałem

maxresdefault.jpg

46440203_532867127188209_431054993986106


Foty robiłem z tele, w dzień polecą z lustrzanki + nagrywki do materiału.

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy napiszcie proszę jak z ciszą podczas grania z zamkniętą obudową. Czy wersję 3 wiatrakowe są cichsze? Leci do mnie paczka z prockiem i9 9900k i tak sobie myślę czy by nie zaszaleć dalej. Celuję w rtx 2080 ti ale przy moim aktualnym gtx 1080ti waterforce od gigabyte boję się hałasu.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jakąś słabszą wersję ale i trochę tańszą (5400). Pytanie jak sprawują się modele za 6000. Chłodzenie kosztowało mnie około 400 zł ale jest na prawdę cicho. Nawet w stresie. Tyle co szum wiatraków więc można rozmawiać szeptem. 61 st po OC. Wątpię, żeby jakieś chłodzenie tradycyjne było tak ciche ale to tylko moje przypuszczenie. Z drugiej strony nie wiem co będzie z gwarancją, gdyby okazała się być potrzebna...

Edytowane przez bhis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiszka, pisałem o tym, że możliwe, iż zastosowali zły lut lub topnik.

Lecz z lepszego zdjęcia widać, że był zimny lut a zamiast zrobić rebaling, dodali topnika i podgrzali.

Jak już ktoś napisał pewnie osoba która się na tym nie zna i zastosowała docisk co spowodowało rozlanie lutu.

Edytowane przez Setnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boję się tego sli. Nie po darmo są informacje o braku optymalizacji to raz, a dwa kawa się do tego nie nadaje. Za mało linii. Czekam chyba na nową generację rtx, może zapewni w 4k stabilne 60 klatek na full detalach. Może jeszcze potanieją monitory 4k z górnej półki... 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem bloku EK Vector na RTX 2080 / 2080Ti, to szczerze polecam.

46525762_1770443623084699_39521044676917

Po około godzinie grania w AC Origins maksowane 3440x1440p, maks temperatura 39C. LC nie to z syga, tylko D5 + 340/45 + 240/45 z 5x Corsair SP 120, do tego loop łączony z i7 5960X (obecnie X99 z tym CPU na benchtable siedzi)

46678704_355481448543297_276089351432463

 

46698304_568108186935319_726021852395418

Cały czas karta trzymała sztywne 2100 MHz. Straszna wtopa, że nie działa SLI w dwóch ostatnich Assasinach, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gosu, mam pytanie na moim RTX 2080 Aorus przy przełączaniu okna np. z grą od pewnego czasu mam taki pas zielony na ułamek sekundy. Po za tym nic się nie dzieje, myślisz że to może być siadająca grafika? Można to jakoś inaczej spr? Nie daje mi to spokoju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lakus978 napisał:

Gosu, mam pytanie na moim RTX 2080 Aorus przy przełączaniu okna np. z grą od pewnego czasu mam taki pas zielony na ułamek sekundy. Po za tym nic się nie dzieje, myślisz że to może być siadająca grafika? Można to jakoś inaczej spr? Nie daje mi to spokoju

Nieraz się z tym spotkałem nawet na Pascalach, Maxwellach, a egzemplarze tych kart do dziś śmigają bez zarzutu :) Także spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.12.2018 o 22:50, mariuszfabio napisał:

Elo

Ma ktoś z was rtx 2080 gaming x trio ? jeśli tak jak wam się karta kręci? mi coś słabo...65/800 

Memki na 800 czyli 1600 efektywnego to nie jest słabe OC... Co do rdzenia, masz mniejsze OC gdyż po wyjęciu z pudła już zegary są podniesione odpowiednio. Sprawdź na jakie takty karta wbija, pograj z OSD jakiś czas w kilka gier i popatrz na GPU clock w momencie kiedy masz użycie GPU na poziomie 99%.

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Battlefiled V - RTX 2080TI@2085/15000

Ustawienia ultra + DXR ultra, rozdzielczość 3440x1440p

Niestety SLI z RT jeszcze nie działa, ale podobno ma się pojawić patch który pozwoli skorzystać z potencjału drugiej karty.

Średnio 55 fps z okazyjnymi spadkami do okolic 48/45, oraz momentami gdzie fps szybuje do 65/70+ klatek, na jednej 2080Ti w rozdzielczości 3440x1440p robi wrażenie, a mowa o NAJBARDZIEJ wymagającej lokacji. W innych 60+ fps nie jest problemem. Zaczyna to wszystko wyglądać naprawdę wyśmienicie, biorąc pod uwagę, że gdybyśmy chcieli na takim GTX 1080Ti czy TITAN Xp odpalić RayTracing który naprawdę wizualnie zmienia bardzo wiele, mielibyśmy około 4-8 fps, także niezły pokaz slajdów.

Rozdzielczość 2560x1440p w ustawieniach ultra + DXR ultra, w pełni grywalna na jednej 2080Ti ze stabilnymi fps 60+

47490332_2150681771663910_73057315150008

47680154_2150681801663907_18267791486772

47577325_2150681814997239_84158003184192

47577718_2150679958330758_69970390814273

47353371_2150680161664071_26339577831159

 

47383973_2150680274997393_59294104647683

47475908_2150680851664002_28236216877763

47574533_2150681094997311_47801661050018

47506482_2150681394997281_21052990160896

47574000_2150681584997262_56853973223897

 

Jeśli SLI nie będzie działać to zmieniam 2x 2080Ti na 1x TITAN RTX , nie chce mi się na wsparcie SLI z RT czekać. Niby ma być, ale nie wiadomo kiedy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test Ray Tracingu w Battlefield V, porównanie wydajności przed patchem z dnia 5 Grudnia 2018 roku, oraz już po jego implementacji.

Battlefield V ustawienia ultra + DXR LOW (w celu porównania wydajności przed i po patchu), rozdzielczość 3440x1440p

Platforma testowa - Extreme Hardware "Andromeda" ( Nie mój komp, z mojego materiały wjadą dziś / jutro)

i9 7980XE@4.5 GHz + 3.1 mesh LC A
SUS Rampage Extreme VI
ASUS Dual OC RTX 2080Ti @2100/15000 LC
32 GB DDR4 GALAX HOF 3800 CL.16.16.16 T1
Corsair AX 1500i

Materiałów o działaniu, wydajności oraz korzyściach płynących z Ray Tracingu, będzie w najbliższych dniach sporo. Rzecz jasna już z DXR na ultra

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Space Invaders sugerują wadliwy rdzeń. Niedobitki z pierwszych serii TU102 / TU104 / TU106 umierają nadal.

Są przypadki gdzie karta śmiga ok, a nagle po włączeniu BFV z DXR wali arty, BFV bez DXR i jest ok. Także w tych kartach to wszystko może być walnięte. CUDA / RT / Memki / Tensory :D Chore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...