xprt7 Napisano 4 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2018 Chcę zamówić zestaw komputerowy na wiadomej stronie w związku z tym chciałem zaczerpnąć informacji odnośnie kwestii bezpieczeństwa dostarczanego towaru do ich netpunktu od osób które skorzystały z takowej opcji. Sklep o którym mowa składa sprzęt w siedzibie firmy po czym dostarcza go poprzez swoich własnych kurierów do netpunktów. Wiem jak wygląda praca kurierów i jak większość z nich traktuje paczki. Potrafią nimi rzucać z całej siły gdzie popadnie, często im cięższa i im bardziej jest oetykietowana tym gorzej jest traktowana i mimo licznych super zabezpieczeń dochodzi do zniszczenia bądź uszkodzenia sprzętu. Jakie są wasze doświadczenia, czy można im zaufać? Czy ktoś miał sytuację w której sprzęt był uszkodzony? Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jabar83 Napisano 4 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) Można śmiało pisać, że chodzi o Morele.net. W Morele.net jest możliwość opłaty w netpunkcie przed odbiorem paczki. Raczej kurierzy dostarczający tam sprzęt mają podpisane jakieś umowy to bardziej uważają, a w razie uszkodzenia to Morele załatwia całą sprawę. W każdym razie można przyjść do netpunktu i obejrzeć komputer przed odbiorem. Kupowałem troszkę sprzętu w ten sposób i zawsze docierał cały. W razie problemów Pan/Pani z net punktu odsyła komputer. Wątpię byś musiał płacić skoro komputer może być niesprawny. Zamawiaj i tyle. Pamiętaj o promocji dla użytkowników PurePC na złożenie zestawu za 1zł: https://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_sierpien_2018 Tak w połowie poradnika przy banerze "Morele" jest opisane co i jak. Co do kurierów to jest tak jak napisałeś. Pracuje coraz więcej tam Ukraińców, a ci również nie mają szacunku do paczek. Nie ważne co tam nakleisz i jak ją zabezpieczysz. A jak wysyłasz z zagranicy to jeszcze cie okradną.... Pieniądze i biżuteria jest wyjmowana z paczek. To samo drogie perfumy czy inne droższe rzeczy potrafią zniknąć z paczki/paczek. Ale to już trzeba być desperatem, żeby tak wysyłać drogie rzeczy. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boleklolek100 Napisano 4 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2018 paczki są zapakowane bardzo starannie. wiadomo morele realizuje bardzo wiele zamówień dziennie więc i odsetek "wpadek" jest też bardziej zauważalny. nie ma co się przejmować tylko zamawiać :) sprawdzisz towar na miejscu i w razie niedogodności zgłaszasz sprawę na miejscu fachowej obsłudze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezzman Napisano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2018 Czy zamówisz kuriera do domu czy kurier zawiezie sprzęt do punktu odbioru, nie ma żadnej różnicy. Prawdopodobieństwo uszkodzenia przesyłki jest takie samo. Co do składania zestawów na morelach, to słyszałem dużo negatywnych opinii, że bardzo często zdarzają im się jakieś pierdołowate błedy, typu brak podpiętych diodek power/hdd, przycisków, przednich paneli, a nawet dysków. Można to zrozumieć, bo pewnie mają dużo zamówień i wszystko podłączają na szybko. Ja wolałbym kupić od nich części i ewentualnie dać gdzies do lokalnego serwisu, żeby to poskładali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kilokush Napisano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2018 Ja zamawiałem tam już parę komputerów i nie miałem nigdy problemów. Tylko składałem sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Nemayu Napisano 7 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 7 Sierpnia 2018 Ja osobiście jeśli się da zamawiam w innych sklepach, a moreli unikam. Przyjmując reklamację robią ci łaskę, ociągają się i kręcą. Zrobią coś tylko i wyłącznie jeśli zmusza ich do tego prawo i to też dopiero jak im to wytkniesz. Wysyłają używane przedmioty jako nowe. Po zakupie możesz dodać komentarz do zakupu, który ma opis że traktują poważnie, czytają i bla bla, ale nikt tego nie czyta. Oszczędzają na opakowaniu przesyłek jak się da. Osobiście w morelach większość przedmiotów, które kupiłem po prostu było popsute, naprawiane albo używane. Do tego stopnia, że zakup na morelach w moim przypadku to rozważanie czy ryzykować dlatego, że w żadnym innym sklepie nie ma, czy jednak kupić inny przedmiot, który można kupić w innym sklepie. Parę razy dostali karę za praktyki antykonsumenckie. Zalety? Czasem mają to czego nie ma w żadnym innym sklepie, to tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xprt7 Napisano 7 Sierpnia 2018 Zgłoś Napisano 7 Sierpnia 2018 "Osobiście w morelach większość przedmiotów, które kupiłem po prostu było popsute, naprawiane albo używane." Czy ktoś miał analogiczne sytuacje? Komentarze nemayu i jezzmana nieco mnie zniechęciły do zakupu w morelach. Jeśli nie morele to czy ktoś może polecić któryś z wymienionych sklepów: micron, komputronik, pro comp, pro futuro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...