Amakesh Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam! Mam dysk zewnętrzny WD My Passport Ultra 3TB. Na dwóch laptopach, na których sprawdzałam działa normalnie, natomiast na moim przy próbie otwarcia czegokolwiek Windows krzyczy, że „Odmowa dostępu”. Próbowałam zmienić właściciela zawartości tego dysku, ale nie pomogło.... Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Amakesh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Jaki masz laptop i jaki jest na nim system? Na tych co sprawdzałeś i działał normalnie, to kiedy sprawdzałeś? Czy sprawdzałeś na tym co działa, po tym, czy przed tym jak miałeś problem u siebie? Bo to, że coś działa w czasie t1 nie znaczy, że działa w czasie t2. Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez barwniak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amakesh Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam MSI GT73VR z Windowsem 10 Pro. Sprawdzałam najpierw na moim(chciałam po prostu coś zgrać a dysk do tej pory działał normalnie) ale wyskoczyło to co w temacie, więc sprawdziłam na dwóch innych laptopach i tam działał normalnie. Podłączyłam ponownie do mojego - odmowa dostępu. EDIT: Problem rozwiązany. Jego przyczyną były nie uprawnienia w Windows a program SecureAPlus - dodałam ten dysk do białej listy nośników wymiennych w tym programie i dysk działa jak powinien.Temat można zamknąć. Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Amakesh 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...