pawel322 Opublikowano 21 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2018 Witam które ustawienia wykorzystują ray tracing w grze shadow of the tomb raider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novice Opublikowano 21 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2018 oświetlenie i cienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zrobiłem kilka testów w tej grze i w przypadku karty Radeon RX 460 4 GB (więc pewnie z resztą Polaris jest podobnie) włączenie DirectX 12 potrafi dać ponad 20% wzrostu wydajności. Przykładowo w teście wydajności, w miejscu gdzie facet siedzi przy fontannie (tej z niebieskim oświetleniem) mam spadki pod DirectX 11 do 23-25 FPS, natomiast przy DirectX 12 spadki są do 30-31 FPS - także boost bardzo zauważalny. Także super, że DirectX 12 znowu został wykorzystany jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratka Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgodzę się, oświetlenie i cienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...