pawel322 Opublikowano 21 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2018 Witam które ustawienia wykorzystują ray tracing w grze shadow of the tomb raider 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novice Opublikowano 21 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2018 oświetlenie i cienie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zrobiłem kilka testów w tej grze i w przypadku karty Radeon RX 460 4 GB (więc pewnie z resztą Polaris jest podobnie) włączenie DirectX 12 potrafi dać ponad 20% wzrostu wydajności. Przykładowo w teście wydajności, w miejscu gdzie facet siedzi przy fontannie (tej z niebieskim oświetleniem) mam spadki pod DirectX 11 do 23-25 FPS, natomiast przy DirectX 12 spadki są do 30-31 FPS - także boost bardzo zauważalny. Także super, że DirectX 12 znowu został wykorzystany jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratka Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgodzę się, oświetlenie i cienie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...