pawel322 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Witam mój zestaw to: i7 8700k,chłodzenie kraken x 62, płyta msi z370 gaming pro carbon,pamięć hyperx predator 2x8 3200 mhz cl 16.zasilacz be quiet straight power 11 750W,obudowa be quiet pure base 600 ,karta graficzna 1080 ti aorus gigabyte extreme edition 11 gb oraz dyski toshiba p300 1 tb i dysk sdd goodram cx 300 120 gb. Moje pytanie czy wszystko jest w porządku na tym wykresie ze wbudowanego bechmarku w grze shadow of the tomb raider i co to znaczy ograniczeni gpu 99 %. Dodam że pamieci mam ustawione na 3400 mhz 15-18-18-37-595 a command rate 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcacz Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Po tabelce z prawej widać że grafika robi 2x mniej fps niż procesor czyli jesteś w 99-100 procentach czasu gry ograniczony przez GPU. Czyli procesor overkill dwukrotny :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Użycie CPU w tej grze wzrasta względem podniesienia rozdzielczości, ale niewiele. Ogólnie ta gra dość mocno ciśnie GPU w każdej rozdzielczości od 1920x1080 wzwyż. Mi w teście wyszło średnio 53 klatki. Rozdzielczość 3840x2160p i wszystko na ULTRA bez AA. Użycie GPU na 99%, a CPU średnio 30-60% każdy rdzeń. Gra też dość ciekawie się prezentuje. Trzeba przyznać rację. Przeszedłem ponad połowę i ogólnie jest ciekawie, ale już bez takiego WoW jak zrobił na mnie TR z 2013 roku. Obie ostatnie części są troszkę w tyle wg. mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel322 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Jest mowa bottlenecku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Tu raczej chodzi o większe użycie GPU i mniej odwołań do CPU. Dlatego CPU nie jest w pelni wykorzystane. Karta hamuje CPU. Jednak nie oznacza to że 1080Ti nie daje rady. Gra ma spory apetyt na GPU i CPU nie ma za dużo do roboty. Użycie CPU powinno pójść w górę wraz ze wzrostem rozdzielczości, ale nie wzrasta tak bardzo. Może to kwestia optymalizacji i/lub sterowników. Gra ma ładną grafikę i silnik jest dość wymagający. Ale większych spadków do tej pory nie zauważyłem. Mniej niż 35 klatek raczej się nie zdarzało. Tak po za tym temat o grze już istnieje na forum. Wystarczy poszukać. Mimo że w dziale gry to tam też można zadawać pytania typowo techniczne. Edytowane 27 Października 2018 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcacz Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Oczywiście że jest bottleneck :P Potrzebujesz szybszej karty graficznej do tego procesora :P Pozatym wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel322 Opublikowano 27 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2018 Jeszcze patrzcie na wyniki testowane przez msi afterburner i co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...