lusas Opublikowano 17 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam, Od paru dni pojawia się dziwny problem z siecią (operator Netia). Jestem podłączony do routera TP-Link za pomocą przewodu (do zintegrowanej karty sieciowej). Wszystko było w porządku, ale od paru dni połączenie internetowe zostaje przerywane. Polega to na takiej zasadzie, że po włączeniu komputera monitorek odpowiedzialny za status połączenia z siecią załącza się i za pare sekund rozłącza (przekreślony monitorek) i tak w kółko. Dioda na karcie sieciowej podobnie- świeci się na pomarańczowo parę sekund i gaśnie i tak w kółko. Wyciąganie i ponowne wkładanie kabla do karty często nie skutkuje, ale czasami potrafi załączyć (zielona dioda) i wówczas internet jest bezproblemowo przez cały dzień. Następnego jest ten sam problem. Dodam jeszcze, że pozostałe urządzenia działające na zasadzie wifi działają cały czas bezproblemowo. Włożona została nowa karta sieciowa zewnętrzna, ale ona również zachowuje się podobnie. Potrafi działać, a raptem zachodzi sytuacja z włączaniem/wyłączaniem. Problemem połączenia. Pytanie moje, jak można temu zaradzić, gdzie znaleźć winowajcę takiego problemu ? Czy spotkaliście się z taką sytuacją ? Z góry dziękuję za odpowiedzi/podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 17 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2018 A próbowałeś zmienić router na jakiś lepszy zmieniając oczywiście mac w nowym na taki jak w tym od operatora? Operatorzy często dają najtańsze badziewie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lusas Opublikowano 17 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2018 Ten router nie jest od operatora, kupowany był osobno. Problem jest jak namierzyć gdzie jest ewentualna usterka/problem. Karta sieciowa specjalnie kupiona zewnętrzna, bo padło podejrzenie, że może ta zintegrowana uszkodziła się, ale wygląda na to, że nie do końca tutaj tkwi istota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 17 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2018 Dlatego trzeba sprawdzić inny router.Sam miałem kiedyś taniego tp-linka i zrywało co jakiś czas połączenie. Jak nie to, to może w kablu(wtyczce) jest problem, może wystarczy porządnie docisnąć. A jak nie to wołaj serwis od operatora, może oni mają bałagan, w końcu to netia.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...