Skocz do zawartości
Azathermenian

Nowy sprzęt - poprawność działania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robiłem ostatnio małą modernizację kompa i chciałbym zapytać o poprawność działania nowych podzespołów.

Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem w tych sprawach więc proszę o odrobinę wyrozumiałości.

Aktualnie posiadam: 

Dysk SSD : A-DATA 128gb 2.5 

Zasilacz: Chieftec 500W 

Pamięć DDR3: GoodRam 8GB 1600 MHZ

Karta graficzna: Zotac GeForce GTX 1070 Mini 8GB GDDR5 *wymieniony*

Płyta główna: ASRock H81M

Procesor: i7 4790 *wymieniony* (chłodzenie ze starego zestawu)

Poniżej wklejam zdjęcia, które pokazują jak zachowuje się karta i procesor przy dużym obciążeniu. Screeny były robione podczas grania w Assassins Origins na najwyższych ustawieniach oraz aktualnym dokańczaniu pobierania tej gry. Temperatura karty wahała się w granicach 75-80 stopni.

SD.jpg.3b716528607a15363a9b2da6f3ff83bb.jpg

 

Wklejam również 2 screeny zrobione bez żadnego obciążenia, może się do czegoś przydadzą.

sasw.jpg.c87df7223b7b09311fd751ebcc3b720e.jpgssw.jpg.c1ae4fcab9bfd8ae7d7396a00a62e701.jpg

Podczas "spoczynku" każdy rdzeń procesora wynosi ok. 30-40 stopni, a karta ~46.

I tutaj mam pytanie, czy są to dobre wartości ? Ja się na tym kompletnie nie znam a wolałbym wiedzieć czy to wszystko dobrze działa. Na nowych podzespołach jest wyraźnie głośniejsza praca niż na starym zestawie.

Pasta jaką zastosowałem na procesor: https://www.komputronik.pl/product/282921/accura-heat-absorber-6-gold.html

Kartę graficzną jak i procesor kupiłem używany. Na kartę posiadam jeszcze rok gwarancji.

Zastanawiałem się jeszcze nad aktualizacją BIOSu. Aktualnie posiadam aktualizacje z 2014 tj. 1.80. Wiem, że jest kilka nowych aktualizacji 2015-16 i nie wiem czy mam od razu instalować najnowszy sterownik czy wszystkie po kolei ? 

621273661_Beztytuu.jpgsdswq.thumb.jpg.8e7c6f10517748b8e883d51de37c87f3.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc 

 

 

 

 

Edytowane przez Azathermenian