Skocz do zawartości
ALittleGreenBox

Jaki laptop za 2,5-3k?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Chciałbym prosić o pomoc w wyborze lapka do 2,5-3k zł. Laptop nie będzie przeznaczony do gier, raczej do oglądania filmów/prezentacji (często w podróży) i surfowania po necie. Zależy mi na tym, zeby się nie mulił i nie grzał. Jeśli chodzi o wielkość szczerze to dużej różnicy mi to nie robi, po prostu zależy mi na czymś, co będzie wydajne przy swojej wielkości (wyeliminujmy skrajności, powiedzmy ze minimum to 14"). Windows dołączony do lapka. Ktoś się zna? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście napisałem trochę nieczytelnie, przepraszam.

Myślę, że matryca bardziej 14,x -15.4.

Z systemem chodzilo mi o to, zeby byl dołączony do laptopa, ponieważ nie posiadam. W kwestii takiego sprzętu jestem laikiem, więc chciałbym mieć wszystko "w pakiecie", nie jestem zainteresowany dokładaniem, przekładaniem, dokupowaniem, wymienianiem. Laptopa HP nie posiadam.

Zakupu mam zamiar dokonać w ciągu dwóch tygodni.

Będzie to jedyny komputer w mieszkaniu.

Jeśli chodzi o dysk to przedkładam szybkość nad pojemność, 256gb starczy spokojnie, jeśli kosztem mniejszej pojemności dałoby się wcisnąć SSD (oczywiscie na więcej miejsca się nie obrażę ;)).

I ostatnie: na innym forum polecili mi takiego laptopa:

https://www.morele.net/laptop-lenovo-ideapad-520s-14ikb-81bl009vpb-1767424/

co myślicie?

Edytowane przez ALittleGreenBox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Celna uwaga z tą grafiką.