Gieszu Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Witam. Posiadam następującą obudowę: https://www.euro.com.pl/obudowy-pc/silentiumpc-regnum-rg4t-rgb-pure-black.bhtml?gclid=EAIaIQobChMIluqStty94AIVluiaCh3RiAGEEAQYASABEgJrUvD_BwE&gclsrc=aw.ds Zamówiłem sobie dzisiaj 2 dodatkowe wentylatory: https://www.euro.com.pl/chlodzenie-obudowy/silentiumpc-zephyr-120.bhtml Mam 2 pytania: 1. Jak je najlepiej podłączyć w obudowie aby uzyskać najlepszą możliwą kulturę pracy? Chodzi mi o wdmuch do obudowy czy z obudowy. Jestem w tej kwestii laikiem. 2. Wentylatory fabrycznie montowane w obudowie są podłączone do kontrolera RGB natomiast te zakupione wpinam w wolne gniazda CHA FAN i nie ma znaczenia, że gniazda mam 4 pinowe a wtyczkę 3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firedash Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Wtyczkę 3 spokojnie wepniesz do 4, po prostu nie będziesz mógł sterować obrotami. Najlepiej według mnie dać 3 z przodu i 2 na tył/górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gieszu Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Te dodatkowe ustawione na wydmuchiwanie z obudowy nie wdmuchiwanie do obudowy jak rozumiem :D? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firedash Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Z przodu wdmuchują powietrze, a z tyłu/góry wyrzucają je z obudowy, gdzie dać poszczególne wentylatory nie doradzę, nie wiem jaką wydajność mają te fabryczne i te nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...