Skocz do zawartości
GrzegorzBy

Nowy laptop nie do gier, 1500 zł., maksimum ok. 2500

Rekomendowane odpowiedzi

Moje wymaganie, zgodnie z ankietą, przedstawiają się następująco:

[1] Laptop dla żony, kupowany na firmę

[2]  z systemem Windows 10

[3] Matryca 15,6 lub więcej

 [4] SSD minimum 256 jeśli to ma być jedyny dysk (lepiej większy), lub SSD mniejszy na system plus HDD. Nie znam się na komputerach, więc nic nie będę w nim grzebał, możliwości rozbudowy nie są dla mnie ważne. Ewentualnie mogę podpiąć zewnętrzne dysk, gdyby był kiedyś potrzebny.  DVD fajnie, żeby było, ale nie musi, bo zdaje mi się, że coraz rzadziej występuje.

[5 a] Kwota im mniej, tym lepiej, ale obawiam się, że 1500 to nie jest realistyczne przy tych wymaganiach (?), więc 2000-2500, max 2700, jeśli taka dopłata zrobi różnicę. Tylko nowe, to ma być prezent na rocznicę ślubu. Akcesoria mnie nie interesują, chyba, że ktoś dokłada za darmo J

 [5 b] Jak długo zamierzasz go używać? Jak najdłużej, oczywiście. Ja mam desktopa do pracy, jednak ani żona nie korzysta z mojego komputera, ani ja z jej laptopa, chyba że sytuacja awaryjna.

[5 c] Rocznica jest 29 marca, więc do 28 marca muszę mieć laptopa w domu.

[6] Komputer jest używany w ponad 90% w domu, podłączony do prądu, a pozostałe 10%  na działce, gdzie mamy prąd, więc wydajność baterii nie jest istotna. Jakość wykonania też raczej mało istotna, bo nie przewozimy, nie rzucamy, tylko żeby sam z siebie się nie rozleciał przy kilku godzinach użytkowania dziennie przez kilka lat. Fajnie, żeby był w miarę estetycznie wykonany, bo kobietom to się podoba, ale nie to jest najważniejsze.

 [7] Rozdzielczość matrycy 1920, powłoka / rodzaj takie, żeby jak najmniej męczyły oczy. Monitor zewnętrzny nie będzie podpinany.

[8] Używany, 90% biurko domowe, patrz pkt. 6.

[9] Gry - tylko■ klasy 0: przeglądarkowe, konkretnie Big Farm, zaś syn programuje w Scratchu.