Skocz do zawartości
St.Anger

Monitor 21:9, 29" - 35", 1300 - 1600 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję zmienić monitor z podpisu na coś większego. Główne zastosowania to CAD, gry, internet. Wymagania jakie stawiam to:

  1. 21:9 o rozmiarach: min 29" - maks 35"
  2. Freesync z odświeżaniem min. 75 Hz
  3. Raczej skłaniam się ku matrycy VA, teraz mam IPS i strasznie smuży w grach (czas reakcji), choć fakt że mój obecny monitor ma 8 ms, a nowe matryce IPS mają 5 ms. Nie jestem grafikiem, do kolorów nie przywiązuję aż takiej wagi, tak więc różowy biały przy matrycach VA aż tak bardzo mi nie przeszkadza.
  4. Monitor pójdzie na wieszak na ścianę, więc budowa stopki nie ma dla mnie znaczenia
  5. Monitor musi mieć redukcję niebieskiego światła i technologię flicker free, choć teraz w zasadzie każdy nowy monitor ma te technologie
  6. Siedzę w odległości 1,1 - 1,2 m od monitora, więc dobrze byłoby gdyby był zakrzywiony. Przy tej odległości krawędzie monitora będą dalej o plus minus 70 mm od środka monitora, niby nie dużo, ale wygodniej byłoby gdyby był zakrzywiony.
  7. Często naprawiam komputery czy laptopy, które muszę również mieć podłączone do monitora. Teraz muszę co chwilę przełączać źródło obrazu w monitorze. Chciałbym mieć funkcję PIP z dwóch podłączonych do monitora źródeł obrazu (np DP i HDMI). LG ma połowiczne rozwiązanie tego problemu, bo obydwa komputery muszą być podłączone do sieci i na obydwu trzeba mieć zainstalowane oprogramowanie LG, nie do końca o to chodzi.