Skocz do zawartości
WhyDuck

DJI TELLO wymiana płyty głównej a bieg gwarancji

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.09.2019 odebrałem przesyłkę z dronem który wrócił z naprawy gwarancyjnej. W dronie zgodnie z otrzymanym drukiem doszło do wymiany modułu płyty głównej.

W związku z tym za

Cytat

Art. 581. KC Bieg terminu gwarancji po usunięciu wady

§ 1.

Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2.

W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

Czy według Was doszło do istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją ??

Czy może jednak nie ??

Gwarant na tą chwilę nie do końca chce się zgodzić z moim zdaniem.

Jak Wy sądzicie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...