Max17b Opublikowano 4 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2019 Witam wszystkich. Po miesiącu spokoju komputer znowu zaczął sprawiać problemy. Dzisiaj grając w Battlefield V komputer wyrzucił mi Blue Screen'a i nie mógł się włączyć ponownie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o rady. Mój zestaw: Mam zainstalowany na nowo system Windows 10 (Home x64) o następującej konfiguracji: Procesor: Intel Core i5-9600K, 3.7GHz, 9MB Płyta główna: Gigabyte Z390 GAMING X RAM: 16 BG RAM Karta graficzna: MSI GeForce RTX 2070 GAMING X 8G 8GB GDDR6 Zasilacz: be quiet! 700W Pure Power 10 Karta dźwiękowa: Creative Sound Blaster X AE-5 Mam zainstalowane sterowniki do karty graficznej (436.30), dźwiękowej oraz BIOS zaktualizowałem do najnowszej wersji F8. Zainstalowałem również wszystkie sterowniki ze strony producenta dot. płyty głównej (chipset). Pozdrawiam i proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max17b Opublikowano 4 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Szczegóły błędu: -System -Provider [ Name]Microsoft-Windows-Kernel-Power [ Guid]{331c3b3a-2005-44c2-ac5e-77220c37d6b4} EventID41 Version6 Level1 Task63 Opcode0 Keywords0x8000400000000002 -TimeCreated [ SystemTime]2019-10-04T15:18:01.007363500Z EventRecordID9345 Correlation -Execution [ ProcessID]4 [ ThreadID]8 ChannelSystem ComputerMax-PC -Security [ UserID]S-1-5-18 -EventData BugcheckCode0 BugcheckParameter10x0 BugcheckParameter20x0 BugcheckParameter30x0 BugcheckParameter40x0 SleepInProgress0 PowerButtonTimestamp0 BootAppStatus0 Checkpoint0 ConnectedStandbyInProgressfalse SystemSleepTransitionsToOn0 CsEntryScenarioInstanceId0 BugcheckInfoFromEFIfalse CheckpointStatus0 PS Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale gram w Battlefield V na najwyższych ustawieniach z Ray Tracying (Ultra). Edytowane 4 Października 2019 przez Max17b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxcordi Opublikowano 4 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2019 Wszak korzystasz z usługi W10... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...