Jump to content
Sign in to follow this  
Esper

Prośba o ocene wyników Corsair MP510 + b150m-d3h

Recommended Posts

Witam,

obecnie system windows 10 jest na CT 250BX postawiony,

jako drugi dysk włożyłem Corsair MP510 i przed przeniesieniem się na niego z systemem zrobiłem testy, choć jestem laikiem troszkę mnie one zastanawiają stąd prośba o ocenę

płyta główna b150m-d3h (PCIe Gen3 x4)
ram: 8GB ddr4
procestor i5-6400

maloczyok2.JPG

maloczyok.JPG

Nie ocenię bo się nie znam. Dla porównania u mnie - Asus Tuf Gaming x570-plus i MP510 jako dysk systemowy wygląda to tak:

as-ssd-bench Force MP510 08.11.2019 21-28-15.png

Przy pustym dysku a już na pewno nie systemowym to zapewne takie wyniki jak w teście pclab są osiągalne. Dodatkowo od czasu tego testu było kilka aktualizacji firmware i nikt nie zapewni że na lepsze.

Bo z tymi wynikami jest jak ze spalaniem w samochodach, podawane są wyniki  laboratoryjne. W praniu co innego wychodzi ;)

Edited by B@nita
  • Upvote 1

W dniu 8.11.2019 o 11:27, Esper napisał:

Witam,

obecnie system windows 10 jest na CT 250BX postawiony,

jako drugi dysk włożyłem Corsair MP510 i przed przeniesieniem się na niego z systemem zrobiłem testy, choć jestem laikiem troszkę mnie one zastanawiają stąd prośba o ocenę

płyta główna b150m-d3h (PCIe Gen3 x4)
ram: 8GB ddr4
procestor i5-6400

maloczyok2.JPG

maloczyok.JPG

Dziwna sprawa, tutaj PNY XLR8 CS3030 1TB, na tych samych kościach toshiba i z tym samym kontrolerem.Zapełnione 430gb czyli zostaje 570 gb. 

nvme.png

Edited by RainingTacco

W dniu 9.11.2019 o 22:29, RainingTacco napisał:

Dziwna sprawa, tutaj PNY XLR8 CS3030 1TB, na tych samych kościach toshiba i z tym samym kontrolerem.Zapełnione 430gb czyli zostaje 570 gb. 

nvme.png

powiedziałbym spora różnica :/

Jest sporo czynników na wpływ wydajności nośników.

Wrzucanie porównań do jednego wora jest pomyłką.

Wystarczy inna płyta główna, pamięci RAM, procesor, system (kompilacja) itd. i będzie inny wynik.