wish22 Opublikowano 9 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2019 Witam, otóż mam od dwóch dni problem z dyskiem HDD. Natychmiast po włączeniu komputera obciążenie dysku sięga 100% i nie spada, w związku z powyższym użytkowanie komputera staje się niemożliwe z uwagi na rażąco duże opóźnienia w działaniu. Celem próby zidentyfikowania problemu użyłem programów do jego analizy, jednakże nie wykazały one żadnych błędów. Nadto, wyłączyłem automatyczną defragmentację dysku oraz takie elementy jak indeksowanie plików. Żadne z podjętych działań nie przyniosło skutku, więc postawiłem system na nowo (windows 8.1 pro), jednakże i na całkowicie świeżym sofcie dysk ma ciągle 100% użycia. Menadżer zadań wskazuje, że proces wykorzystujący 100% to system lub host lokalny usługi. Czy macie jakiekolwiek pomysły jak można to naprawić, czy też zwyczajnie dysk padł (ma on 3 lata). Na marginesie zaznaczę, iż problem ten wystąpił po instalacji światłowodu 600mb/s gdy w kilka minut pobrałem plik ważący około 65gb, czy w związku z prędkością pobierania dysk mógł ulec uszkodzeniu? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RainingTacco Opublikowano 9 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2019 Antimalware service executable czyli windows defender skanujący pliki, albo dużo badziewia w autostarcie i może tak mulić nawet przez 5 minut po włączeniu. Możesz mieć też jakiegoś wirusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wish22 Opublikowano 9 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2019 System postawiony jest na nowo i problem nadal występuje.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Pokaż odczyt ze smarta.Pokaż wyniki testu na badsektory.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK74 Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Spróbuj wyłączyć Superfetch i Windows Search Services - https://www.jhitsolutions.co.uk/windows-8-windows-8-1-100-disk-usage-possible-fixes/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wish22 Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Pokaż odczyt ze smarta.Pokaż wyniki testu na badsektory.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu TapatalkaWieczorem wrzucę zdjęcia, gdy będę miał dostęp do komputera. Spróbuj wyłączyć Superfetch i Windows Search Services - https://www.jhitsolutions.co.uk/windows-8-windows-8-1-100-disk-usage-possible-fixes/Wyłączałem te usługi jeszcze przed postawieniem na nowo systemu i problem nie ustąpił.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wish22 Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Dokonałem analizy dysku, oto wynikiWysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Czyżby bad sektory.Sprawdź smarta jeszcze crystaldiskinfo nowym. Pokaż wartości dla C4, C5, C6, C7 i C8 Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK74 Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Może głupie ale czy próbowałeś zmienić kable/sprawdzić podłączenie dysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 10 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2019 Czasami zmiana okablowania może pomóc , może obecnie podpięty kabel jest uszkodzony . HD Tune średnio się obecnie nadaje do sprawdzania dysków , wersja darmowa jest bardzo stara - styczeń 2008 . Wersja Pro jest o wiele lepsza , najnowsza wersję masz z tego roku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 11 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2019 Dysk do śmieci : 05 =520 sektorów po realokacji Im szybciej zgrasz dane tym lepiej ( odczyt że zielony w seagate nic nie znaczy i jeszcze w HD tune lecacym po łebkach a nie pełnych sektorach) W kolejce BB : 224 Sektory nie korygowalne czyli bady w kolejce do realokacji. Zgrać --> zezłomować--> kupić nowy i najepiej od WD-ka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 11 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2019 Też to obstawiam. Dla pewności jeszcze wartości smart dla c4 - c8 odczytane crystaldiskinfo v8xxx mógłby kolega pokazać. Seagate czasem dziwne rzeczy pokazuje w smart .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...