Jump to content
Kryllex

Reklamacja sprzętu w sklepie, moje prawa

Recommended Posts

Chcę rozwiać swoje wątpliwości, otóż zepsuła mi się sekcja zasilania na płycie głównej i chcę oddać na gwarancję, ale nie naprawiać w serwisie drugi raz, tylko najlepiej wymiana za tą samą cenę.

 

Link do płyty, którą chcę reklamować: https://www.x-kom.pl/p/365744-plyta-glowna-socket-am4-msi-b350-gaming-plus.html

 

Gwarancja płyty głównej: 36 miesięcy, zostało 12 miesięcy, jeszcze!

Mam szansę po 2 latach użytkowania tej płyty głównej na wymianę lub zwrot, teraz jak oddam to będzie 2 reklamacja.

Pierwsza reklamacja, była naprawiana w serwisie, a czekać 3-4 tygodni to ja nie mam czasu.

 

Powiedzcie co wy o tym sądzicie!

Edited by Kryllex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...