Kryllex Posted November 30, 2019 Report post Posted November 30, 2019 (edited) Chcę rozwiać swoje wątpliwości, otóż zepsuła mi się sekcja zasilania na płycie głównej i chcę oddać na gwarancję, ale nie naprawiać w serwisie drugi raz, tylko najlepiej wymiana za tą samą cenę. Link do płyty, którą chcę reklamować: https://www.x-kom.pl/p/365744-plyta-glowna-socket-am4-msi-b350-gaming-plus.html Gwarancja płyty głównej: 36 miesięcy, zostało 12 miesięcy, jeszcze! Mam szansę po 2 latach użytkowania tej płyty głównej na wymianę lub zwrot, teraz jak oddam to będzie 2 reklamacja. Pierwsza reklamacja, była naprawiana w serwisie, a czekać 3-4 tygodni to ja nie mam czasu. Powiedzcie co wy o tym sądzicie! Edited November 30, 2019 by Kryllex Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Novice Posted November 30, 2019 Report post Posted November 30, 2019 (edited) to co to tak pada zasilacz masz dobry ? i prąd w domu ? Edited November 30, 2019 by Novice Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
wysio Posted November 30, 2019 Report post Posted November 30, 2019 Oddaj na gwarancję i kup nową płytę. Ta wróci, to wystaw do sprzedaży. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Pytek Posted November 30, 2019 Report post Posted November 30, 2019 https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...