Skocz do zawartości
Kryllex

Reklamacja sprzętu w sklepie, moje prawa

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę rozwiać swoje wątpliwości, otóż zepsuła mi się sekcja zasilania na płycie głównej i chcę oddać na gwarancję, ale nie naprawiać w serwisie drugi raz, tylko najlepiej wymiana za tą samą cenę.

 

Link do płyty, którą chcę reklamować: https://www.x-kom.pl/p/365744-plyta-glowna-socket-am4-msi-b350-gaming-plus.html

 

Gwarancja płyty głównej: 36 miesięcy, zostało 12 miesięcy, jeszcze!

Mam szansę po 2 latach użytkowania tej płyty głównej na wymianę lub zwrot, teraz jak oddam to będzie 2 reklamacja.

Pierwsza reklamacja, była naprawiana w serwisie, a czekać 3-4 tygodni to ja nie mam czasu.

 

Powiedzcie co wy o tym sądzicie!

Edytowane przez Kryllex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...