Skocz do zawartości
psm

Monitor 24"+ 144 Hz FreeSync do 1000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poszukuję monitora typowo do gier. Byłem ostatnio u kumpla, który ma jakiegoś Acera Predatora z G-sync i wyglądało to mega. Tak się składa, że modernizuję kompa i fajnie byłoby do tego dodać nowy monitor. Problem w tym, że jestem totalnym laikiem i zdecydowałem się tutaj poszukać pomocy. Szukam monitora 24-27 cali, 1920x1080, 144 Hz, z dobrze działającym FreeSync na kartach Nvidii, najlepiej po prostu klepniętego przez Nvidię. Z tego co szukałem najtańsze monitory z G-sync zaczynają się od 1400 zł. Czy faktycznie byłyby warte tej dopłaty? Dodam, że monitor będzie współpracował z RTX 2070 Super i Ryzenem 3600x. Znalazłem coś takiego https://www.x-kom.pl/p/444657-monitor-led-24-acer-kg251qdbmiipx-czarny-240hz.html Wydaje mi się, że spełnia wszystkie wymagania, ale dobrze by było gdyby ktoś na niego rzucił fachowym okiem. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz i sie nawet nie zastanawiaj. G-sync to lipa ale 240hz do grania to jest to.

OFC problemem może byc uzyskanie 240hz, ale...i tak bedzie dobrze. A Hz zawsze można zmniejszyć, do 144 np. Albo detale.

Jak to ujął linus w swym filmie z testów 60/144/240hz, 240Hz nie zrobi z zwykłego gracza pro, pomoże tylko dobremu być jeszcze lepszym, albo po prostu osiągać lepsze wyniki niż na 60Hz. Jak grasz online taki monitor bardzo ułatwia szybszą reakcję na to co się widzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik