ArCi9119 Napisano 10 Lutego 2020 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2020 Witam, pisze z zapytaniem czy ktos z was spotkal sie juz z taka sytuacja mianowicie oddalem 15.01.2020 roku kierownice j/w na gwarancje i dotej pory nie otrzymalem informacji czy dotarla i jakie sa jej dalsze losy, dodatkowo dzwonilem do sklepu w ktorym ja kupilem ( komputronik ) to gosc mi gada ze niby jest w serwisie i ze musze czekac na sms, z tym ze 14 dni minelo i 15.02.2020 bedzie miesiac jak nie mam zadnych informacji. Jezeli ktos mial podobna sytuacje prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reyden Napisano 10 Lutego 2020 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2020 Jak osoba ze sklepu cię poinformowała że kierownica jest w serwisie to najpewniej tak jest . Nie ma powodów do paniki , gorzej z czekaniem - jak serwis będzie musiał sprowadzić części to może się okazać że jeszcze poczekasz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArCi9119 Napisano 11 Lutego 2020 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2020 z tym ze mialem zostac poinformowany a puki co jest cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goral2099 Napisano 11 Lutego 2020 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2020 O ile się nie mylę, to sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zasadności zgłoszenia gwarancyjnego. I po tym czasie powinieneś odpowiedź otrzymać. Jeżeli takiej informacji nie ma, automatycznie oznacza to, że zgłoszenie zostało uznane. Ale czas naprawy to zupełnie inna sprawa. Tak jak reyden napisał - skoro pracownik sklepu przekazał Ci informację, że serwisują sprzęt, to na razie nie ma się czym martwić i pozostaje czekać. Dla świętego spokoju możesz zapytać mailowo, żeby mieć odpowiedź na piśmie. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...