Jump to content
Pioter22

Kupić laptopa czy składać kompa?

Recommended Posts

Ogólnie jestem totalnie zielony w sprawach komputerów. Wiadomo gram dużo ale totalnie nie jestem na czasie z tym co kupować. Stąd moje pytanie co lepsze dla mnie osoby, która ma już no powiedzmy dość starego Lenovo G510, czy kupić lapka gamingowego czy składać komputer bo tym akurat problemu bym nie miał bo znam osoby które mi pomogą. Moje jakieś wymagania to 16 GB RAM, 480 GB pamięci, jakaś fajna karta graficzna, i brak dużych spadków fps przy trochę lepszych tytułach i ustawieniach. Budżet to gdzieś od 1000 do max 2300 zł. Dzięki za pomoc i rady.

Te 2300zł to z obudową i peryferiami, czy za same bebechy?  W kwestii laptopa, zwłaszcza gamingowego, to w tym budżecie raczej bez szans, chyba, że jakiś starszy używany to moooże.

@Pioter22Ogolem twoj budzet jest za maly, by czegokolwiek wymagac. Na moje oko najlepiej wyjdziesz kupujac konsole typu PS4 Pro czy Xbox One X. Pograsz na nich w nowosci przez najblizsze 2, w przypadku Xboxa 3 lata. 

Druga opcja jest skladany pecet. Zeby gry chodzily i wygladaly na nim lepiej niz na konsoli - tylko z czesci uzywanych.

Gamingowe laptopy to nadal luksusowa fanaberia, ktora kosztuje niewspolmiernie duzo do oferowanej wydajnosci wzgledem porownywalnego peceta.

50 minut temu, Michaelius napisał:

Czysto do gier to przy tym budżecie chyba jednak konsola lepiej wychodzi

Albo ten zestaw za 1600 z PPC (po dołożeniu obudowy i klamotów i najtańszego monitora może się zmieści)

https://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_marzec_2020?page=0,2

Monitor mam bo mam go nawet do laptopa podłączonego 

Godzinę temu, blood_brother napisał:

Te 2300zł to z obudową i peryferiami, czy za same bebechy?  W kwestii laptopa, zwłaszcza gamingowego, to w tym budżecie raczej bez szans, chyba, że jakiś starszy używany to moooże.

Chodzi o bebechy i obudowę