Szymszon90 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) Laptop dokładnie ten : Laptop hp z xkom Jak widać, konfiguracja xkomu - dołożyli dysk i ram. Od początku są z nim problemy. Na początku wywalał bsody różnej maści, od system store exception, po critical process died i inne. System w kawałkach tj rozsypany jak nie wiem, niektóre aktualizacje nie chciały się wgrać, dism kompletnie nie działał. Przeinstalowałem system, uprzednio wszystko formatując. Prawie dwa miesiące był spokój i bach...od tygodnia znów to samo, jednak ciągle jeden blue sceeen-critical process died i co ważne, jak zawsze bsod 0%. Chwile tak wisi, podczas tego jakby równomiernie miga dioda dysku co 2 sekundy zapala się i gaśnie (płynnie, ostatnio to zauważyłem). Po restarcie wyskakuje „checking media” i nie znajduje dysków. Następnie reset i normalnie ładuje się windows. Plików minidump nigdy nie zapisywał, zawsze kończy na zero procent mimo grzebania i zmiany ustawień wedle instrukcji z internetu. Zawsze ma z tym jakiś problem. Nie wiem czy ma to z tym związek, szczerze wątpię, ale zawsze dzieje się to na baterii, ale może dlatego, że na kablu tylko gram, a pracuje głównie na baterii. Co ciekawe, potrafię grać w forze horizon 4 przez 4 godziny na kablu i nic (oczywiście ustawienia niskie-średnie do full hd). Gta v tak samo, żadnych oznak. Blue screeny pojawiają się często nagle, ale czasem poprzedza je nagle zawias przeglądarki. Zamraża po czasie myszke i bach, blue screen. Z „dziwnych” działań laptopa, zauważyłem że zawsze na pełnym skanowaniu windows defenderem procesor pracuje na 100% prawie cały czas, nie można nic robić przy tym. System sprawdzony, dism i chdisk nie wykrywają tym razem żadnych problemów, każda aktualizacja działa. Sprawdzałem memtestem ram, przeszedł kilkugodzinny test bez zająknięcia. Dyski sprawdzane w hdtune, zero błędów. Procesor nie grzeje się. Smart zrobiony i też nic. Ktoś mógłby doradzić, co jeszcze mógłbym sprawdzić i jak? Boję się reklamacji z xkomem, sprawdzą na odczep się i nie uznają gwarancji, bo akurat problem nie wystąpi, a on potrafi jak widać nie wystąpić czasem i miesiąc-dwa... Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez Szymszon90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymszon90 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 W załączeniu smart obu dysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nemayu Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) Wszystko wskazuje na dysk na którym masz system. Możesz wgrać na drugim. Jeśli problemu wtedy nie będzie reklamuj cały laptop albo sam dysk na rękojmie, rękojmi zlać nie mogą. Możesz też to olać i zwyczajnie nagrać jak ci się crashuje system ze 2-3 razy i reklamować i dołączyć nagranie. Zażądaj wymiany na nowy pozbawiony wad albo zwrot gotówki. Nadal mogą spytać się o zgodę na naprawę i uzasadnić kosztami, ale może dostaniesz nówkę albo pieniądze. Jeśli naprawią bez pytania to nie odbieraj i zażądaj tego co w piśmie i będą musieli to zrobić, bo twojego laptopa w stanie niezmienionym już nie będą mieli i zgody na naprawę też nie. Albo pieniądze albo nówka, nie możesz wpisać obu naraz, bo wtedy traktuje się jakbyś nie wpisał nic. Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez Nemayu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymszon90 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) Tyle że smarty są chyba w porządku, to nie jakaś płyta główna? W dniu 14.04.2020 o 23:55, Nemayu napisał: Wszystko wskazuje na dysk na którym masz system. Możesz wgrać na drugim. Jeśli problemu wtedy nie będzie reklamuj cały laptop albo sam dysk na rękojmie, rękojmi zlać nie mogą. Możesz też to olać i zwyczajnie nagrać jak ci się crashuje system ze 2-3 razy i reklamować i dołączyć nagranie. Zażądaj wymiany na nowy pozbawiony wad albo zwrot gotówki. Nadal mogą spytać się o zgodę na naprawę i uzasadnić kosztami, ale może dostaniesz nówkę albo pieniądze. Jeśli naprawią bez pytania to nie odbieraj i zażądaj tego co w piśmie i będą musieli to zrobić, bo twojego laptopa w stanie niezmienionym już nie będą mieli i zgody na naprawę też nie. Albo pieniądze albo nówka, nie możesz wpisać obu naraz, bo wtedy traktuje się jakbyś nie wpisał nic. Tutaj ostatnie bluscreeny Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Szymszon90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nemayu Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) Pierwszego nie widać, a drugi to critical process died, co oznacza to co napisane, któryś z krytycznych procesów się wysypał. Przyczyną może być cokolwiek: ram, procesor, dysk twardy, a pośrednio płyta główna i zasilacz. Możesz też spróbować drivereasy i zaktualizować wszystkie sterowniki. Wadliwy sterownik też może dawać takie objawy. https://www.drivereasy.com Wyłącz w windows10 Fast Boot, na forum HP user twierdzi, że mu pomogło. Jak nie pomoże to porób nagrania i zdjęcia i wal na rękojmie cały laptop. Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Nemayu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymszon90 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Tak zrobie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymszon90 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2020 W dniu 15.04.2020 o 17:57, Nemayu napisał: Pierwszego nie widać, a drugi to critical process died, co oznacza to co napisane, któryś z krytycznych procesów się wysypał. Przyczyną może być cokolwiek: ram, procesor, dysk twardy, a pośrednio płyta główna i zasilacz. Możesz też spróbować drivereasy i zaktualizować wszystkie sterowniki. Wadliwy sterownik też może dawać takie objawy. https://www.drivereasy.com Wyłącz w windows10 Fast Boot, na forum HP user twierdzi, że mu pomogło. Jak nie pomoże to porób nagrania i zdjęcia i wal na rękojmie cały laptop. Bsodów nie ma, ale znalazłem coś takiego w dzienniku krytycznych zdarzeń....może faktycznie bateria? Lub płyta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...