Skocz do zawartości
Vegost

AOC Agon AG352UCG6 - serwis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś miał do czynienia już z serwisem gwarancyjnym firmy AOC? Otóż dwa dni temu napisałem do nich o problemie z matrycą (pokazał się czerwony subpixel) po pół roku od zakupu monitora za 3,5k zł. Wkurzyłem się. Wypełniłem wniosek, podałem namiary na siebie i tyle. Jedyne wiadomości, które od nich dostaje to takie jak na screenshocie. Czy ja mam jakoś odczytać ich wiadomość poprzez nuner sprawy, czy jak? Bo nie rozumiem. Nigdzie na stronie nie ma opcji kontaktu do nich przez ten numer i nie ma nawet jak zobaczyć, czy coś się dzieje. Macie jakieś rady?

 

_20200416_170916.JPG

Edytowane przez Vegost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...