pablo.k Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Witam, Proszę o pomoc. Od kilku dni próbuje uruchomić nowego kompa. AMD Ryzen 9 3950X Noctua NH-D15 chromax.black Asus ROG CROSSHAIR VIII HERO(WI-FI) G.Skill DDR4 Trident-Z 4x8GB 3600MHz - FG4-3600C16Q-32GTZKK SSD Samsung 970 Pro 1TB M.2 Win 10 Pro PL ściągnięty ze strony Microsoft Po instalacji systemu i wszystkich najnowszych sterowników podłączam komputer do internetu i po aktualizacjach i ponownym uruchomieniu jest BSOD. Komp uruchamia się ale zaraz po oknie z Bios pojawia się BSOD i tak w kółko. System próbuje się naprawić, ale w sumie przywraca do ustawień początkowych (czysty Windows). Czasami nawet w trakcie aktualizacji potrafi się wszystko zresetować i po ponownym uruchomieniu jak powyżej czyli BSOD. Testowałem pamięci MemTest86 i po prawie siedmiu godzinach wyświetliło zero błędów czyli ok. Na czystym Windowsie z zainstalowanymi sterownikami do płyty głównej przed podłączeniem do internetu i aktualizacjami testowałem procesor OCCT przez ponad godzinę, maksymalna temperatura jaką osiągnął była 78 stopni i nie było żadnych błędów. Crystal Disk Info nie pokazuje błędów na dysku, jest nowy. Proszę o pomoc, nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu. Instalowałem nawet Win 8.1 i również po aktualizacjach był BSOD podobnie jak w Win 10 pro. Może ktoś miał podobny przypadek i zna rozwiązanie problemu. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qpek Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2020 spróbuj zrobić update biosu/uefi na najnowszy dostępny na stronie produktu. Producenci z czasem poprawiają kompatybilność i wydajność komponentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo.k Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Bios zaktualizowałem na początku. Zapisałem błąd jaki się pojawił przy BSOD: CRITICAL_PROCES_DIED SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HADLED IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL VIDEO_TDR_TIMEOUT_DETECTED PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA SYETEM_SERVICE_EXCEPTION DPC_WATCHDOG_VIOLATION 0x0000000A, 0x0000003B, 0x000000EF, 0x00000133, 0x000000D1, 0x1000007E, 0xC000021A, 0x0000007B, 0xC000000F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novice Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2020 no to wyłącz aktualizacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2020 spróbuj odinstalować aktualizację KB4549951 o ile uda Ci się odpalić jakoś ten system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo.k Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Z minidump odczytałem: ================================================== Dump File : 042520-6390-01.dmp Crash Time : 25/04/2020 21:13:28 Bug Check String : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Bug Check Code : 0x00000050 Parameter 1 : ffffa84d`6fde21f8 Parameter 2 : 00000000`00000000 Parameter 3 : fffff803`42ac5e6d Parameter 4 : 00000000`00000002 Caused By Driver : win32kbase.sys Caused By Address : win32kbase.sys+2321f8 File Description : Product Name : Company : File Version : Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+1c14e0 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : G:\bluescreenview\042520-6390-01.dmp Processors Count : 32 Major Version : 15 Minor Version : 18362 Dump File Size : 1.869.412 Dump File Time : 25/04/2020 21:15:24 ================================================== Potrafi ktoś z tego wyciągnąć właściwe wnioski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo.k Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Problemem okazała się stara karta graficzna, której używałem do instalacji systemu. Sterownik do tej grafiki powodował konflikt w Win 10 pro. Po wymianie grafiki na nowszą problem znikł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...