emilstw Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Panie i Panowie, W dniu 23.04.2020r. dokonałem zakupu płyty głównej AUS B450-TUF GAMING PRO. Po czym okazało się, że z winy ASUSA dostawa będzie opóźniona i wysyłka rozpocznie się od 28.04. Po telefonie odnośnie tego maila dodałem usługę aktualizacji BIOS, na wszelki wypadek by ruszył RYZEN 5 3600. Jakież było moje zdziwienie, gdy 28.04 paczka była już w paczkomacie. Z racji natłoku spraw za składanie kompa wziąłem się w weekend majowy. Otwieram pudło, patrzę, a na chłodzeniu VRM były rysy. Ok, niby na folii, ale rysy tak głębokie że po zdjęciu folii też są. W dodatku po złożeniu kompa okazuje się, że BIOS wcale nie jest najnowszy. Co to za chora praktyka, że płacąc za pełnoprawny nowy produkt, dostaję produkt "nowy", pozwrotowy? Rozumiem, że mam się z tym teraz bujać i ewentualnie zwrócić w ciągu 15 dni itp. itd. tylko, że komp mi jest potrzebny do pracy i po to nie kupowałem "u Janusza", żeby mieć pewność co do jakości, a tu dno i metr mułu. Co mogę poczynić w tej sytuacji? Da się jakoś sprawdzić czy to nie jakaś poserwisowa kupa? Napisałem im maila, ale odpowiedź w ciągu dwóch dni, na infolinii bzdury typu "w systemie widzę, że aktualizacja była robiona"... Jak wygląda zwrot takiego produktu, który już pracuje i ma zerwaną naklejkę z radiatora VRM? Zdjęcie numer 1 Zdjęcie numer 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoLiNiO Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Nie stresuj się. Wchodzisz na stronę X-kom, wybierasz zwroty, wypisujesz co trzeba, podajesz, że była używana i na drugi dzień dostaniesz maila z informacją jak odesłać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilstw Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Dzięki, najbardziej mnie martwi, że zostanę bez kompa i znowu gdybanie co brać. Zobaczę czy w Gdańsku już otwarty to sam odwiozę... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kronan Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 Po cyrku z terminami dostawy na bank dostałeś płytę ze jakiegoś zwrotu.Nie ma innej opcji.Czy płyta miał nowy bios pod Ryzena 3600?Mogła mieć.Mają to w systemie.Ale może poprzedni klient coś tam testował sobie z biosami?Ja miesiąc temu też składałem sobie new kompa i płytkę kupiłem w proline.NIe reklamuję sklepu ale nadmienię że na stanie mieli full zapas mobasów mojego modelu.I tego się zawsze trzymam kiedy coś zamawiam.Dodam że z proline miałem cały zestaw,mobas-pamięć-dysk i zasilacz,po dwóch dniach od zamówienia.Z tego co pamiętam wszystko mieli w dużej ilości.Powodzenia z x-kom i nie daj się im.Pozdrawiam :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilstw Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 Dzięki :) Raczej będzie zwrot, dobrze że już pootwierali salony :) Dam znać po wszystkim jak się temat zakończył ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o wysłanie numerów zamówienia w wiadomości prywatnej. Przyjrzymy się sprawie i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy x-kom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilstw Opublikowano 9 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2020 X-kom wziął temat na klatę, zaproponowali rabat na inną płytę, ale nie był satysfakcjonujący dlatego zrobiłem zwrot. Dzięki wszystkim za rzeczowe opinie. Temat do zamknięcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...