Skocz do zawartości
emilstw

Nowa płyta od x-kom wcale nie taka nowa?

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie,

 

W dniu 23.04.2020r. dokonałem zakupu płyty głównej AUS B450-TUF GAMING PRO. Po czym okazało się, że z winy ASUSA dostawa będzie opóźniona i wysyłka rozpocznie się od 28.04. Po telefonie odnośnie tego maila dodałem usługę aktualizacji BIOS, na wszelki wypadek by ruszył RYZEN 5 3600. Jakież było moje zdziwienie, gdy 28.04 paczka była już w paczkomacie.
 
Z racji natłoku spraw za składanie kompa wziąłem się w weekend majowy. Otwieram pudło, patrzę, a na chłodzeniu VRM były rysy. Ok, niby na folii, ale rysy tak głębokie że po zdjęciu folii też są. W dodatku po złożeniu kompa okazuje się, że BIOS wcale nie jest najnowszy. 
 
Co to za chora praktyka, że płacąc za pełnoprawny nowy produkt, dostaję produkt "nowy", pozwrotowy? Rozumiem, że mam się z tym teraz bujać i ewentualnie zwrócić w ciągu 15 dni itp. itd. tylko, że komp mi jest potrzebny do pracy i po to nie kupowałem "u Janusza", żeby mieć pewność co do jakości, a tu dno i metr mułu. Co mogę poczynić w tej sytuacji? Da się jakoś sprawdzić czy to nie jakaś poserwisowa kupa? Napisałem im maila, ale odpowiedź w ciągu dwóch dni, na infolinii bzdury typu "w systemie widzę, że aktualizacja była robiona"... Jak wygląda zwrot takiego produktu, który już pracuje i ma zerwaną naklejkę z radiatora VRM?
 
Zdjęcie numer 1

Zdjęcie numer 2
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po cyrku z terminami dostawy na bank dostałeś płytę ze jakiegoś zwrotu.Nie ma innej opcji.Czy płyta miał nowy bios pod Ryzena 3600?Mogła mieć.Mają to w systemie.Ale może poprzedni klient coś tam testował sobie z biosami?Ja miesiąc temu też składałem sobie new kompa i płytkę kupiłem w proline.NIe reklamuję sklepu ale nadmienię że na stanie mieli full zapas  mobasów mojego modelu.I tego się zawsze trzymam kiedy coś zamawiam.Dodam że z proline miałem cały zestaw,mobas-pamięć-dysk i zasilacz,po dwóch dniach od zamówienia.Z tego co pamiętam wszystko mieli w dużej ilości.Powodzenia z x-kom i nie daj się im.Pozdrawiam :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o wysłanie numerów zamówienia w wiadomości prywatnej.

Przyjrzymy się sprawie i wrócimy z odpowiedzią.

Pozdrawiamy x-kom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...