Skocz do zawartości
Paulo12

Upgrade komputera do 2000 zł (obecnie socket 1155)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zastanawiam się nad stopniowym kupowaniem komponentów do swojego PC (prawdopodobnie na końcu zostanie sama obudowa).

Zaznaczam, że jestem laikiem. Nie będę podkręcać procesora ani karty graficznej. Komputer będzie służył do gier, filmów i internetu. Docelowo chciałbym bez przeszkód odpalać wszystkie najnowsze gry w full hd (choć posiadam TV 4K więc tej rozdzielczości również nie wykluczam).

Ze względu na kończące się miejsce na dyskach na początku chciałbym dokupić dysk SSD m.2. Zdaję sobie sprawę, że obecna płyta główna nie wykorzysta możliwości tego dysku, ale czy w ogóle jestem w stanie go zamontować? (czy będzie pasował do płyty głównej, czy muszę kupić adapter? System będzie zainstalowany na dotychczasowym dysku SSD. Dysk m2 ma chwilowo posłużyć do gier)

W kolejnym etapie (pewnie za 2-3 miesiące) chciałbym wymienić procesor, płytę główną i pamięć ram. Co polecacie, żebym zmieścił się w 2000 zł? (karta graficzna zostaje jeszcze przynajmniej rok). Wydaje mi się, że warto zmienić socket, czy może po prostu wymienić procesor?

Obecna specyfikacja:

Zasilacz OCZ StealthXStream 2 600W 80+ SLI PSU 120mm

Pamięć GoodRam DDR3, 4 GB,1333MHz, CL9 (GR1333D364L9/4g) x2

Obudowa Cooler Master Elite 430

Procesor Intel 3.3GHz, 6 MB, I52500K)

Płyta główna ASUS P8H67

Geforce 1060 3GB – Gigabyte windforce x2

Dysk SSD ADATA 128 GB 2.5'' SATA III (ASU800SS-128GT-C)

Dysk Western Digital Caviar Blue 500 GB 3.5" SATA III (WD5000AAKX) 

Edytowane przez Paulo12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyta nie ma M.2, więc adapter SATA to jedyne wyjście.