petrumi Opublikowano 19 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2020 Witam. założenie jest takie, że chce mieć jeden profil dla pakietu Adobe(Admin) oraz kilka dla reszty rodziny (users). Na tym pierwszym nawet nie uruchomię konta Microsoft bo mi juz kiedys Onedrive narobił syfu. To ma być konfig tylko pod Adobe, bez innych programów. inne profile to będzie moje drugie konta Admina juz z Onedrive, Office itp. Kolejne konta to już dla dzieci ale bez uprawnień admina (dzieci mają ustawiony limit czasu). moje pytanie brzmi. Czy podczas pierwszej instalacji Windows 10 Home najpierw założyć tylko konta lokalne np. Adobe, zainstalować sterowniki itp (jeszcze bez Adoba, Office, FL Studio dla syna, gier dla niego i dla mnie) a dopiero poźniej założyć profile i każdemu zainstalować co potrzeba? jaka tu jest ogólna zasada? Czy każdy program pyta na ktorym profilu musi być zaistalowany? Druga sprawa bardzo ważna to zrobienie kopii zapasowej dysku/systemu lub profilu. Adobe czasami potrafi sie wywalić tak po prostu np. po update systemu lub sterowników, dlatego lubię zrobić kopię lub punkt przywracania. kupiłem US TODO backup home i może z niego skorzystam. Czy jest jakiś najlepszy sposób na backup profilu pojedyńczego użytkownika? Chodzi mi dokładnie o to, ze jak wszyscy sà na jednym dysku, to jak odzyskam obraz np z tego us todo backup to jednocześnie dla syna j reszty rodziny (no stan sprzed kilku dni). Chyba dobrym wyjsciem dla nich jest np zapisywanie dokumentow na Onedrive i jak odzyskam image to im pliki sie zsynchronizują z chmury, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...