Skocz do zawartości
santi_vergil

Laptop do grania cena 6 tyś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że nie znam się specjalnie laptopach ( szeroko je omijałem przez ostatnie lata ) poszukuje pomocy w wyborze sprzętu przeznaczonego tylko i wyłącznie do grania ( tak wiem że pc byłby lepszy, niestety nie mam miejsca ) przed wszystkim zależy mi na wydajności oraz jak najlepszej kulturze pracy, jestem świadom że sprzęt nie będzie należał do najcichszych, mimo to dobrze by było aby podzespołu były dobrze chłodzone. Do ceny jestem w stanie ostatecznie dołożyć jeszcze z 300 zł gdyby laptop był tego wart. Z góry dzięki za wszystkie opcje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W połowie czerwca powinien być lepszy wybór laptopów z ryzenami, celuj w coś takiego https://www.x-kom.pl/p/566812-notebook-laptop-15-6-asus-tuf-gaming-a15-fa506iv-r7-4800h-16gb-512-144hz.html
A tu masz test https://www.purepc.pl/test-asus-tuf-gaming-a15-z-procesorem-amd-ryzen-7-4800h
Lub coś takiego na Intelu https://www.x-kom.pl/p/532291-notebook-laptop-156-lenovo-legion-y540-15-i7-9750h-16gb-960-rtx2060.html#Specyfikacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, santi_vergil napisał:

Ten Asus z prockiem AMD ma abusrdalne temperatury na CPU....

A jaki teraz nie ma, trzeba zaczekać do połowy czerwca może i u nas ceny spadną Della G5 z ryzenem i RTX w stanach już można kupić za 870 dolarów  to samo z I7 a u nas nie ma, a szkoda wybór zawsze zbije cenę w dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 7 to szukaj już RTX 2070.
Na amazonie.de już są powoli obniżki cen poszukaj tam, bo nasi zanim coś opuszczą to najpierw podniosą cenę.

Edytowane przez Setnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu miałem podobny dylemat i zdecydowałem się na Asusa ROG Scar III z RTX2060 i ekranem 240Hz.