Iean Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2020 Witam na obecną chwilę mam 16gb ramu cruciala (2x8GB) https://www.x-kom.pl/p/509888-pamiec-ram-ddr4-crucial-16gb-2x8gb-3000mhz-cl15-ballistix-sport-lt-red.html który niestety nie jest już sprzedawany a ja chciałbym rozbudować sobie to do 32GB i tutaj zaczyna się moje pytanie jaki ram powinienem dobrać żeby wszystko ładnie współgrało. Pytam się bo jestem w tym temacie dość zielony (kiedyś tylko dokupywałem takie same kostki ale to czasy ddr2). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysio Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) DDR2 czy DDR4 to ten sam schemat. Musisz dokupić pamięci o tych samych parametrach, czyli w Twoim wypadku 3000Mhz cl15. Tutaj masz takie nawet tej samej firmy - link Ale widzę, że Twoje pamięci można jeszcze dostać, np w tym sklepie - link Edytowane 5 Czerwca 2020 przez wysio 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2020 Jaka platforma - Intel czy AMD . Najlepiej brać dowolne 3 000 mhz CL15 , najtaniej to Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 3000 mhz CL15 za 379 zł( niebieskie ) , w tej samej cenie też są G.Skill Ripjaws V . Za 3 zł więcej masz czarne Corsairy Vengeance LPX . Ceny z morele.net 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...