krukero Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2020 Jaki zestaw warto wybrać w tej cenie, gdzie 6k to nieprzekraczalna granica a zastosowanie to głównie gry? Ważny jest też zakup ratalny, dlatego najlepiej z jednego sklepu (morele?). Nie silę się na składanie samemu, bo widzę że w każdym wątku praktycznie wszystko jest zamieniane a jestem totalnym laikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stever Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2020 Moja propozycja https://www.x-kom.pl/lista/jbd34nvqk z małym zapasem na ewentualne zmiany z dyskami. Jeżeli nie będzie dużo modernizacji, możesz pomyśleć o płycie B550. SilentiumPC Fortis 3 140mm SilentiumPC Supremo FM2 650W 80 Plus Gold PNY 500GB M.2 PCIe NVMe XLR8 CS3030 AMD Ryzen 5 3600 MSI B450 GAMING PLUS MAX Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phoenix V1 8GB GDDR6 SilentiumPC Regnum RG6V TG Pure Black 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukero Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2020 Dzięki wielkie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2020 SPC to dość budżetowa firma. Zasilacz bym brał SS 650W Gold za ok 399 zł. Warto dołożyć do lepszego zasilacza. MIałem też chłodzenia od SP i były słyszalne po OC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukero Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2020 Czyli w miarę porównywalnej cenie lepszym rozwiązaniem byłby SS jednak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...