Skocz do zawartości
krukero

Komputer do gier za 5-6k

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki zestaw warto wybrać w tej cenie, gdzie 6k to nieprzekraczalna granica a zastosowanie to głównie gry? Ważny jest też zakup ratalny, dlatego najlepiej z jednego sklepu (morele?). Nie silę się na składanie samemu, bo widzę że w każdym wątku praktycznie wszystko jest zamieniane a jestem totalnym laikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja https://www.x-kom.pl/lista/jbd34nvqk z małym zapasem na ewentualne zmiany z dyskami. Jeżeli nie będzie dużo modernizacji, możesz pomyśleć o płycie B550.

  • SilentiumPC Fortis 3 140mm
  • SilentiumPC Supremo FM2 650W 80 Plus Gold
  • PNY 500GB M.2 PCIe NVMe XLR8 CS3030
  • AMD Ryzen 5 3600
  • MSI B450 GAMING PLUS MAX
  • Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phoenix V1 8GB GDDR6
  • SilentiumPC Regnum RG6V TG Pure Black
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tak. To solidna firma. Nic nie mam do SPC, ale bywało różnie i to wciaż branżowo niższa półka jakościowa. Może nie tyczy wszystkich produktów.  Ja tam chłodzenie na procka kupowałem u nich 3-4 lata temu i było dość  głośne. Może obecne rewizje mają lepszą kulturę pracy. Ja bym na zasilaczu nie oszczędzał, bo to jakby serce komputera. Im bardziej stabilne i lepszej jakości tym lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.