Skocz do zawartości
monagales

Dostępność x570 Tomahawk w Polsce?

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję w okolicach listopada/grudnia złożyć pierwszy PC pod naukę animacji 3D, granie, plus zawodowo grafikę 2D i już teraz rozglądam się za sprzętem. Dużo dobrego słyszę o x570 Tomahawk, ale w tym momencie jest praktycznie nie do znalezienia w Polsce, nie licząc jednego miejsca gdzie kosztuje 1250PLN. Nie mam doświadczenia w cyklach produkcji i nie wiem jak duży poślizg zwykle jest między premierą a pojawieniem się sprzętu w sklepach (plus oczywiście pandemia w tym roku) i zastanawiam się na ile pewne jest, że x-kom faktycznie za te kilka miesięcy będzie miał tego Tomahawka za 960PLN jak podają na stronie albo czy np w ogóle pojawi się na Morelach, bo jak na razie to nawet nie mają B550 z MSI innych niż mATX (x-kom ma wyłączność czy co?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że kupując w okresie świętecznym będzie tylko gorzej. No i jak chcesz czekać do końca roku, to wtedy wyjdą już pewnie płyty X670.

 

Ps. No i np. ta jest dostępna od ręki chyba:

https://www.morele.net/plyta-glowna-msi-mpg-x570-gaming-edge-wifi-5938606/

Edytowane przez Firedash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Nie uśmiecha mi się trochę kupować x670 na świeżo a zależy mi żeby przerzucić się z lapka na peceta najpóźniej do połowy stycznia ze względu na pracę. Chyba że masz na myśli to, że ceny x570 spadną przy nowej generacji.

Gaming Edge ma dość słabą opinię i już prędzej chyba Asus TUF Gaming Plus by mi podchodziło albo Aorus Elite. Taka masa różnych czynników i opcji, że jak człowiek nie siedzi w temacie i nie wie dokładnie czego potrzebuje, to zwariować można. Dlatego też pytanie było o Tomahawka, bo z tego co widzę to jedna z płyt, co do których ludzie są w miarę zgodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach