shakal84 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Cześć Wczoraj wystawiłem swojego GTX 1080 Ti na sprzedaż, karta od gainwarda zakupiona w ESC a te jak wiadomo już nie istnieje. ESC po mimo zakończenia działalności niby nadal prowadzi serwis ale jak się okazuje tylko do dwóch lat od sprzedaży towaru. I tak mnie zaskoczyli bo okazało się że nie mam już prawdopodobnie gwarancji na kartę. Napisałem do nich w tej sprawie i zobacze co odpiszą o ile w ogóle I teraz do sedna sprawy, myślałem że skoro ESC już nie istnieje to będzie można wysłać kartę ( w razie awarii bo akutalnie karta smiga bez problemowo) do producenta czyli Gainwarda w Niemczech a tu gów... kicha ! Producent przyjmuje GPU tylko od pośredników cóż rozczarowałem sie hehe. I pytanie którzy producenci dają możliwość bezpośredniego załatwienia ewentualnej gwarancji nawet po upadku sklepu w którym się kupiło GPU ? Wiem że kiedyś świetnym serwisem i wsparciem chwaliła sie EVGA jest tak nadal czy coś się zmieniło w tym temacie ? EVGA nadal ma świetny serwis ? pytam bo przy kupnie następnego GPU nie chce mieć takich ewentualnych problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Z legendarnej gwarancji EVGA już chyba nic nie zostało. Firma na słabe wyniki to i tnie na kosztach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premiero Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Chyba większość sprzętu IT kupionego oficjalnym kanałem dystrybucji w Polsce idzie przez AB. SA. To największy hurtownik. Z tego co się orientuję, jak coś jest na gwarancji i z tego uprawnienia korzysta konsument, (nie mówię o rękojmi sklepowej), to sklep i tak przepuszcza to przez AB. Co do gwarancji udzielonej przez Gainwarda Cytat Warranty claims regarding GAINWARD's products can only be carried out by Representative parties to GAINWARD; these meaning distributors and other cooperativepartners under legal contract with GAINWARD. to ja rozumiem to tak, że reklamować możesz przez dowolnego zakontraktowanego pośrednika/partnera, czyli niekoniecznie w sklepie, w którym kupiłeś. Jako klient indywidualny do tej pory robiłem RMA u różnych producentów (ASUS, Seagate, Kingston, D-link, Patriot) i nikt nie kazał mi przesyłać przez pośredników. Owszem, wymagali dowodu zakupu, ale dla niektórych (gdzie była wieczysta gwarancja) wystarczył sam fakt posiadania części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal84 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Dostałem odpowiedz z Niemieckiego serwisu ( wcześniej prosili abym podał nr S/N karty) i masz rację dystrybutorem mojego Gainwarda jest AB. SA a wiec kolejny mail z zapytaniem będę pisał tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal84 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego. Serwis ESC się odezwał i kazał wysłać numery karty i skan dowodu zakupu, (tak też zrobiłem) po za tym napisał że sprzedawali karty gainwarda z 2 letnią gwarancją, ja im na to odpisałem że na pudełku karty jest widoczna 3 letnia gwarancja i jak się to ma do ich upadłości względem producenta (gainward) ciekawe co odpiszą hehe. EDIT: OK Serwis ESC odpisał tak: "Witam. Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny. Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0 Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu. "Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawcy wygasła, tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji, zgoda na wymianę na inny model karty (nie słabszy wydajnościowo), innego producenta, bez terminu realizacji, koszt spedycji (x2, do serwisu gwaranta, przesyłka zwrotna do Pana) - 40 zł" Po wypełnieniu zgłoszenia postaramy się pomóc w realizacji reklamacji, szczegóły przekażemy w kolejnym emailu po wypełnieniu zgłoszenia. Pozdrawiam" Więc rozumiem że w tym przypadku gwarancja była by zrealizowana za 80 zł po wpisaniu w uwagach powyższej formułki hmm... ciekawe. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez shakal84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...