Skocz do zawartości
shakal84

Który producent GPU ma najlepszy serwis gwarancyjny ?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Wczoraj wystawiłem swojego GTX 1080 Ti na sprzedaż, karta od gainwarda zakupiona w ESC a te  jak wiadomo już nie istnieje. ESC po mimo zakończenia działalności niby nadal prowadzi serwis ale jak się okazuje  tylko do dwóch lat  od sprzedaży towaru. I tak mnie  zaskoczyli bo okazało się że nie mam już prawdopodobnie  gwarancji na kartę.  Napisałem do nich w tej sprawie i zobacze co odpiszą o ile w ogóle

I teraz do sedna sprawy, myślałem że skoro ESC już nie istnieje to będzie  można wysłać kartę ( w razie awarii bo akutalnie karta smiga bez problemowo) do producenta czyli Gainwarda w Niemczech a tu gów... kicha ! Producent  przyjmuje GPU  tylko od pośredników cóż rozczarowałem sie hehe.

I pytanie którzy producenci dają możliwość bezpośredniego załatwienia ewentualnej gwarancji nawet po upadku sklepu w którym się kupiło GPU ? Wiem że kiedyś świetnym serwisem i wsparciem chwaliła sie EVGA jest  tak nadal czy coś się zmieniło w tym temacie ? EVGA nadal ma świetny serwis ? pytam bo przy kupnie następnego  GPU nie chce mieć takich ewentualnych problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba większość sprzętu IT kupionego oficjalnym kanałem dystrybucji w Polsce idzie przez AB. SA. To największy hurtownik.  Z tego co się orientuję, jak coś jest na gwarancji i z tego uprawnienia korzysta konsument, (nie mówię o rękojmi sklepowej), to sklep i tak przepuszcza to przez AB.


Co do gwarancji udzielonej przez Gainwarda

Cytat

 

Warranty claims regarding GAINWARD's products can only be carried out by Representative parties to GAINWARD; these meaning distributors and other cooperativepartners under legal contract with GAINWARD.

 

to ja rozumiem to tak, że reklamować możesz przez dowolnego zakontraktowanego pośrednika/partnera, czyli niekoniecznie w sklepie, w którym kupiłeś.

Jako klient indywidualny do tej pory robiłem RMA u różnych producentów (ASUS, Seagate, Kingston, D-link, Patriot) i nikt nie kazał mi przesyłać przez pośredników. Owszem, wymagali dowodu zakupu, ale dla niektórych (gdzie była wieczysta gwarancja) wystarczył sam fakt posiadania części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego.

 

Serwis ESC się odezwał i kazał wysłać numery karty i skan dowodu zakupu, (tak też zrobiłem) po za tym napisał że sprzedawali karty gainwarda z 2 letnią gwarancją, ja im na to odpisałem że na pudełku karty jest widoczna 3 letnia gwarancja i jak się to ma do ich upadłości względem producenta (gainward) ciekawe co odpiszą hehe.

20200825_151436.jpg

 

EDIT:

OK Serwis ESC odpisał tak:

 

"Witam.
Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny.

Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0

Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu.

"Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawcy wygasła, tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji, zgoda na wymianę na inny model karty (nie słabszy wydajnościowo), innego producenta, bez terminu realizacji, koszt spedycji (x2, do serwisu gwaranta, przesyłka zwrotna do Pana) - 40 zł"


Po wypełnieniu zgłoszenia postaramy się pomóc w realizacji reklamacji, szczegóły przekażemy w kolejnym emailu po wypełnieniu zgłoszenia.

Pozdrawiam"

 

Więc rozumiem że w tym przypadku gwarancja była by zrealizowana za 80 zł po wpisaniu w uwagach powyższej formułki hmm... ciekawe.

Edytowane przez shakal84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...