featinwe Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Drogie PPC, potrzebuję pomocy. Z dnia na dzień straciłem możliwość oglądania filmów na Netfliksie i nie wiem o co chodzi. Jeszcze kilka dni temu oglądałem Umbrella Academy po czym chciałem nadrobić zaległości z Rain i Dark. Odpalam ten pierwszy, włącza się recap (i dobrze, bo mało pamiętałem...) po czym włącza się pierwszy odcinek trzeciego sezonu i... nic. Czarny ekran, a po chwili komunikat z błędem. Tak się dzieje zarówno na Edge'u jak i w aplikacji. Co dziwne w Chromie działa. Co dziwniejsze - włączyłem Dark: i znów, recap sobie leci ale już odcinek się nie odpada. WTF?! inne filmy też nie działają. Kod błędu na Edge: d7361-1253 Kog błędy w aplikacji: U7361-1255-C00D7159 Co się zmieniło od czasu obejrzenia Umbrella Academy? zachęcony filmikiem LTT chciałem odpalić sprzętową akcelerację schedulera GPU. Żeby to zrobić musiałem zaktualizować W10 (2004) oraz sterowniki nVidii... A więc wszystko co się da jest zaktualizowane. Od razu powiem że włączanie/wyłączanie akceleracji nie pomaga. Sądzę że to przez aktualizacje coś padło ale jako jakoś nie czytam w necie żeby inni mieli tak samo ? Co robić? chcę oglądać Netfliksa w Edge'u albo aplikacji bo jakość lepsza... Sprzęt: Ryzen 7 3800X GTX1070ti 32GB RAM (2x16) 3600 Cl16 Monitor NEC 4K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
featinwe Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2020 ? OK, nie sądziłem że tak szybko ogarnę temat... zapomniałem, że do kompa mam podpięty drugi monitor którego używam w pracy i zazwyczaj jest wyłączony. Otóż ten drugi monitor nie jest zgodny ze standardem HDCP i to on nie pozwalał na odtwarzanie filmów. Po jego odłączeniu wszystko działa. Tylko czemu dopiero TERAZ miałem taki problem?... porąbane to wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...