Skocz do zawartości
Grzegorz

Dell UltraSharp U2415 czy Dell P2719H

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad kupnem nowego monitora do 1000 zł. Zapoznałem się z propozycjami PurePC na wrzesień, gdzie jedną z propozycji jest 24 calowy Dell UltraSharp U2415, ale rozważam jeszcze opcję 27 calowego monitora Dell P2719H. Zastanawiam się jakie są miedzy nimi różnice pomijając wielkość i proporcje ekranu. W czym Dell UltraSharp U2415 jeste lepszy od  Dell P2719H? 

Edytowane przez Grzegorz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając wielkość ekranu to liczba złączy, pobór mocy no i U2415 ma gwarancję NBD, czyli w razie awarii, na drugi dzień serwisant by przyjechał i zrobiły na miejscu naprawę. Tu masz takie porównanie 1v1, gdzie wszystko praktycznie widać gołym okiem https://www.x-kom.pl/comparison/214276,440612

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ananas napisał:

Też bym wybrał U2415, ale czy Next Business Day nie polega na tym, że faktycznie przyjeżdża serwisant w kolejny dzień roboczy, ale zabiera sprzęt? Naprawa na miejscu to raczej On Site z tego co wiem

A może tak być. Wiem, że jak ciotce padł dell, to serwisant do niej przyjechał i na miejscu wymienił całe mobo. Z tego co kojarzę była gwarancja NBD, ale mogłem coś pomylić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, żeby podsumować - wg. Della zarówno U2415 jak i P2719 mają tę samą gwarancję NBD. Sam używam w domu U2415, a do firmy kupujemy tego na dziesiątki, jak nie setki.

W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego monitora (czy to ze względu na piksele/subpiksele, czy inne defekty matrycy), cała procedura polega na telefonie na infolinię, przesłaniu zdjęć uszkodzenia + podania adresu, na który przyjdzie inny egzemplarz (nie musi przyjść nowy z dystrybucji, wysyłają również certyfikowane, naprawione). Po otrzymaniu drugiego egzemplarza, stary pakuje się w ten sam karton i odsyła kurierem na koszt Della (listy przewozowe są dołączone). Jednocześnie, gdy danego modelu nie ma już w sprzedaży, a jest gwarancja, to jak najbardziej wysyłają nowsze/lepsze modele.

Co do samego wyboru - szczerze polecam U2415, format 16:10 FHD to jest to. Kolory ma dobre, szczególnie po kalibracji, ale wprost z pudełka też jest nieźle. 27" dla FHD to moim zdaniem zbyt mała rozdzielczość, szczególnie przy 60Hz.

Ultrasharpy poza tym to wyższa półka niż monitory z serii P (Professional).

pzdr

PS. U niektórych dostawców spotyka się wersje monitorów z 5-letnią gwarancją, zamiast 3-letnią. Różnica w cenie to zwykle kilkadziesiąt PLN. Jak to zakup na dłużej, to warto rozważyć.

Czasem nawet 3 PLN ? https://dellstore.pl/pl/searchquery/u2415/1/desc/5?url=u2415

Edytowane przez czapla_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, czapla_pl napisał:

W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego monitora (czy to ze względu na piksele/subpiksele, czy inne defekty matrycy), cała procedura polega na telefonie na infolinię, przesłaniu zdjęć uszkodzenia + podania adresu, na który przyjdzie inny egzemplarz (nie musi przyjść nowy z dystrybucji, wysyłają również certyfikowane, naprawione). Po otrzymaniu drugiego egzemplarza, stary pakuje się w ten sam karton i odsyła kurierem na koszt Della (listy przewozowe są dołączone). Jednocześnie, gdy danego modelu nie ma już w sprzedaży, a jest gwarancja, to jak najbardziej wysyłają nowsze/lepsze modele.

Trzeba przyznać, że bardzo fajne rozwiązanie z punktu widzenia użytkownika z tym zastępczym sprzętem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, Ananas said:

Trzeba przyznać, że bardzo fajne rozwiązanie z punktu widzenia użytkownika z tym zastępczym sprzętem

Si, zastępczym w tym sensie, że zostaje na stałe. Reklamowany monitor nie wraca z powrotem do użytkownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...