Skocz do zawartości
Hulajdusza

Rtx 2060 - problem z gwarancją x-kom

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

może ktoś z Was miał podobną sytuację i może coś doradzić. 

31.08.2020 oddałem do x-komu kartę graficzną na gwarancję, ponieważ 1 z wentylatorów zaczął hałasować (karta zakupiona na fakturę w lutym 2019).

Wg. statusu na stronie x-kom 2.09 została przyjęta w serwisie producenta (gigabyte). Od tamtej pory nie mogę się niczego konkretnego dowiedzieć. X-kom nie odpisuje na maile, a
konsultanci zbywają mnie na linii twierdząc, że ponaglają producenta, ale nic więcej nie są w stanie zrobić. 

Dodam, iż Pan w salonie, gdzie zostawiałem kartę zapewniał mnie, że cała procedura nie potrwa dłużej niż 2 tygodnie, tymczasem trwa to już blisko 4 tygodnie.
Karta jest mi potrzebna do pracy, zmuszony jestem pracować na starszej wolniejszej karcie. Zaczyna mnie to już denerwować.

Czy mogę w jakiś sposób dochodzić swoich praw? Zwrotu pieniędzy lub otrzymania takiej samej karty od x-komu? Czy muszę pogodzić się z sytuacją i czekać? 

Z góry dziękuję za rady.

jeśli umieściłem temat w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia, nie było dołączonej karty gwarancyjnej do produktu, została przyjęta na podstawie dowodu zakupu... zaufałem pracownikowi salonu na słowo, że to potrwa max 2 tygodnie. Gdybym wiedział, że to ściema to bym starał się o rękojmie ? 

Wiem, że xkom udziela się na tym forum. Może ktoś się w końcu poczuje i pomoże mi w tej sytuacji. Jestem ich stałym klientem od lat, pierwszy raz kłopot ze sprzętem i od razu zawód... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tu na forum człowiek z x-kom, może coś pomoże....chyba, że jest tylko specem od spamu jakim zalewa fora internetowe. Dobra okazja by pokazał, że ten sklep nie ma klientów w ciemnej d...:)

Edytowane przez B@nita
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2020 o 10:17, Hulajdusza napisał:

nie mam pojęcia, nie było dołączonej karty gwarancyjnej do produktu, została przyjęta na podstawie dowodu zakupu... zaufałem pracownikowi salonu na słowo, że to potrwa max 2 tygodnie. Gdybym wiedział, że to ściema to bym starał się o rękojmie ? 

Wiem, że xkom udziela się na tym forum. Może ktoś się w końcu poczuje i pomoże mi w tej sytuacji. Jestem ich stałym klientem od lat, pierwszy raz kłopot ze sprzętem i od razu zawód... 

Reklamujesz z tytułu rękojmi z żądaniem naprawy,wymiany lub zwrot gotówki.Reklamacja to 14 dni kalendarzowych jeśli w tym terminie nie dostaniesz odpowiedź od sklepu to uznaje się za przyjęte jedno z wybranych żądań.Jeżeli wszystko odbywa się w terminie a sklep nie przystał na twoje żądanie (może odmówić i wybrać inne rozwiązanie) to przy kolejnej reklamacji musi się wywiązać.Reklamacja z tytułu rękojmi odpowiada sprzedawca a gwarancji producent.Jeżeli widzisz problem ,że lecą w bambuko to nie pisz czasem odwołań bo to strata czasu,tylko bij do rzecznika ci się wezmą za takich,samo pismo gdy sklep nie ustosunkuje się i nie odpowie w terminie to zostanie na niego nałożona konkretna kara.

 

 

Edytowane przez lws

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...