l.gabryel Napisano 7 Listopada 2020 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2020 Cześć. Mam problem z kartą sieciową Intel 82579LM. W menadżerze urządzeń, na jej ikonie jest znak z wykrzyknikiem. Stan urządzenia jest podany jako: Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10) {Operacja nie powiodła się} Żądana operacja nie powiodła się. Mogę prosić o pomoc w zdiagnozowaniu oraz naprawie problemu? Karta sieciowa kiedyś działała i nagle tak się stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
l.gabryel Napisano 24 Listopada 2020 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2020 Pomogło odinstalowanie urządzenia i zainstalowanie z poziomu menadżera urządzeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...