Jump to content
ajazcap

Zasilacz do rtx 3070 i 9700k

Recommended Posts

Hej, drogi umyśle zbiorowy!

proszę was o pomoc w doborze zasilacza. Jako, że jeden ze sklepów ma problem globalny i nie wiadomo kiedy moja 3070'ka przyjdzie postanowiłem zabrać się zawczasu za wymianę PSU ?

Obudowę mam micro-ATX (Sharkoon CA-M) więc szukam czegoś stosunkowo małego, żeby się spokojnie wszystko zmieściło. Do tej pory używałem zasilacza 530W, ale obawiam się, że może być trochę mało i po 3 latach zaczął być niestety najgłośniejszym elementem w budzie. Procek to 9700k na AiO.

Interesują mnie zasilacze pół/modularne i żeby było cicho. Czy któryś z poniższych będzie ok?

https://www.morele.net/zasilacz-gigabyte-p750gm-750w-gp-p750gm-6960187/

https://www.morele.net/zasilacz-chieftec-polaris-750w-pps-750fc-6348107/

I jeszcze jedno pytanie przy okazji. Jaki cichy wentylator 120mm do budy polecacie?

Dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ajazcap Zamiast Supremo wolalbym Bitfenixa Whispera. Lepsza kultura pracy, 7 lat gwary producenta.

Jesli chcesz cichy wentylator 120 mm postawilbym na:

Fractal Dynamic X2 GP-12

Scythe Kaze Flex 1200 rpm

be quiet!Silent Wings 3 120 mm

Co laska, bo kazdy kolejny lepszy.Jesli podlaczasz je do plyty, bierz w opcji PWM (4-pin). W przypadku kontrolerow obrotow sa to zwykle smigla 3-pin (nie wiem, jaka masz obudowe).

Jest jeszcze brylujaca na forach i jutubie taniocha w postaci Arctikow P12, ktora oferuje topowe wyniki i kulture pracy za 3 dyszki, ale ma to swoja cene zwiazana wlasnie z cena i bolaczkami budzetowych wentylatorow: nieprzyjemne dzwieki na randomowych predkosciach obrotowych, miekki, latwy do uszkodzenia plastik, nierowna konstrukcja, wiec zdarza sie, ze taki haczy Ci o konstrukcje obudowy. Oczywiscie to wszystko moze sie trafic lub nie - mozesz zaryzykowac, ale ja bym podziekowal.

 

 

 

 

 

 

Edited by Michał22
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ajazcap Nie jest to wielce popularny zasilacz, a bardzo dobry w swoim segmencie cenowym. Nieglupia oszczednosciowa opcja jest Bitfenix Formula Gold. Nie patrzylem, jak sie ma do Supremo, ale mozesz poszperac sobie za testami obu i porownac. Niezly jest tez XPG Core Reactor. Supremo wg polskich testow ogolem jest dobry i spokojnie mozesz go wziac.

Umknelo mi, ze podales wczesniej obudowe. Co tam na ten moment siedzi i przy jakich temperaturach operuje podczas obciazenia? W zyciu nie przypuszczalbym, ze 9700K i 3700 dadza w niej rade. Na innym forum pomagalem kiedys gosciowi, ktoremu gotowaly sie tam Ryzen 2600 i RTX 2060, a to popierdolki sa przy twoim configu. To obudowa do komputera biurowego, a nie gamingowego - podejrzewam, ze czegokolwiek bys z chlodzeniem nie wymodzil, nie da rady nawet po poswieceniu kultury pracy na rzecz lomotu chlodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki, poszperam w tych zasilaczach. Ważne, że jakiś kierunek już jest ?

Obudowa jest mała, ale to ze względu na mało miejsca pod biurkiem. Odkąd zainstalowałem Arctic Liquid Freezer II na CPU i leci całe ciepło na zewnątrz to jest bardzo spoko. Teraz najgłośniejszym elementem jest PSU, bo już chyba ze starości wentylator rzęzi ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najtańsza sensowna, nieźle wyglądająca buda w niewielkich wymiarach to SPC Signum SG1 TG. Osobiście nie byłem do niej przekonany mając pewność, że blachy są cieniutkie i będzie lipa ogólnie, ale klient się uparł i.... też ją kupiłem dla siebie. Jest bardzo przewiewna, czyszczenie jej to bajka, a robisz to tylko z zewnątrz bo po pół roku w środku zero kurzu. No i co jest dla mnie plusem - wywalili slot na 5.25". Co do blach to jednocześnie miałem rację i się myliłem. Nie są zbyt grube, ale sztywne, nic nie rezonuje, nie wygina się, nie drży.

Edited by neomagnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej to mi zależy na głębokości budy, żeby nie była za duża. Wysokość może być dowolna, szerokość też. Czy jest jakaś buda, która jest przewiewna, mieści liquid freezer II 240mm i ma mniej niż 40cm głębokości (najlepiej w okolicy 35cm)?

Edited by ajazcap

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ajazcap Oszczedzaj kase i kup po prostu dobra i adekwatna do posiadanego sprzetu obudowe. Duzym problemem jest tu twoj Freezer, ktore to sa dosc grube, a najlepiej zamontowac chlodnice na topie obudowy. Dwie dobre obudowy, ktore przychodza mi do glowy i ktore maja szanse go zmiescic to Silent Base 802 i Phanteks P600S.

Wypisze Ci imo najlepsze obudowy zaczynajace sie od twojego budzetu, a Ty posprawdzasz sobie w recenzjach/na stronach producentow, czy Ci ten grzejnik tam wlezie, bo to wykosi pewnie wiekszosc (jak nie wszystko) ponizej.

Pure Base 500, Corsair 4000D Airflow, Pure Base 500 DX, Meshify 2, Define 7 Compact, Define 7.

@neomagnet 5 kg wagi i to z szyba (wszystko ladnie dudni), ciagle czyszczenie tej pieprzonej siatki na froncie, a o fantazyjnych zdobieniach po bokach frontu nie wspominam, przewracanie komputera na bok, by dostac sie do tej siatki pod zasilaczem, ktora nie jest filtrem i kurz przepuszcza (wiec wyjmuj, wyginaj ja o te zabki i przeklinaj to za kazdym razem bardziej), wylamywane sledzie, wiec ciete bylo doslownie na wszystkim i dwa wentylatory, ktore nie dmuchaja (mialem z Sigma HP do czynienia). Warto tez sprawdzic, czy taki grubas jak Freezer wejdzie. Nawet kolego nie zdajesz sobie sprawy, jak zla jest to obudowa - po prostu nie miales do czynienia z taka dobra, wiec nie widzisz roznicy. Wez sobie cos z tego co polecilem wyzej, a bedziesz polecal takie, jak polecilem wyzej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety wszystkie o których piszesz mają głębokość większą od 40cm co jest u mnie problemem niestety ? póki co nie zanosi się na zmianę miejsca bytowania pc'ta, więc trzeba to jakoś ogarnąć. Buda może mieć nawet 50cm wysokości i dowolną szerokość, byleby miała niewiele głębokości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michał22 Mam tą obudowę, a Ty piszesz ewidentnie o czymś innym. Nic nie dudni (no chyba bym słyszał....), siatka na spodzie JEST filtrem i jest banalnie prosta w demontażu i montażu. Nie wiem jakim cudem sprawia Ci to trudność, lub kto Ci takich głupot nagadał. 3s roboty i to bez patrzenia. A skoro jest taka zła według Ciebie to pokaż mi cokolwiek choćby porównywalnego w tej cenie. Co do siatki na froncie to naprawdę błysnąłeś. Sory, ale ja wolę poświęcić 5s i odkurzaczem ściągnąć z niej kurz, niż co 3 dni czyścić wnętrze komputera. 

Wszystkie obudowy które podałeś co 2-3 razy droższe od podanej przeze mnie, to nie wiem co próbujesz udowodnić. Podałem

43 minuty temu, neomagnet napisał:

Najtańsza sensowna, nieźle wyglądająca buda w niewielkich wymiarach

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

22 minuty temu, ajazcap napisał:

Niestety wszystkie o których piszesz mają głębokość większą od 40cm co jest u mnie problemem niestety ? póki co nie zanosi się na zmianę miejsca bytowania pc'ta, więc trzeba to jakoś ogarnąć. Buda może mieć nawet 50cm wysokości i dowolną szerokość, byleby miała niewiele głębokości.

To przestaw kompa w inne miejsce. Ograniczenie zwiazane z gruboscia AiO, ograniczenie zwiazane z polozeniem komputera - sam sobie utrudniasz sprawe. Cos mi sie zdaje, ze po prostu widzi Ci sie maly, fajny komputerek i nie chcialbys z tej wizji zrezygnowac, ale oczywiscie warto dac posiadanej obudowie szanse i dopiero wtedy bedziesz sie zastanawiac ? Ja Ci mowie, ze ten maly, fajny komputerek to bedzie dziad goracy i glosny. I od razu znajdzie sie miejsce na kawal skrzyni ?

24 minuty temu, neomagnet napisał:

@Michał22 Mam tą obudowę, a Ty piszesz ewidentnie o czymś innym.

Pisalem o Signum SG1 TG. To gowno jest po prostu i nie chce mi sie z Toba dyskutowac, a w poprzednim poscie wytlumaczylem Ci dlaczego taka dyskusja nie ma sensu. Mniejsza z tym, ze gowno, ale w takiej obudowie mozna sobie trzymac Ryzena 2600 i GTXa 1660, a nie 9700K i 3070, bo wentylacyjnie to raczej nie podola. Albo podola przy wysokich temperaturach i loskocie wentylatorow skrzynki, grafiki i coolera, przy ktorym nikt nie usiedzi. A jak zmienisz wentylatory na takie dmuchajace, to Ci wtedy one zaczna dopiero dudnic ?Pomijajac to, ze doplacisz do takiej operacji tyle, ile doplacilbys do obudowy lepszej w standardzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekonałeś mnie do wymiany obudowy, chcę dać jak najwięcej miejsca na podzespoły ? ale niestety moje biurko w tym momencie jest minimalne. Na górze monitor 21:9 zajmuje całe miejsce, a pod ledwie mi się nogi mieszczą, a co dopiero full buda i jeszcze miejsce na kable. Miejsca też nie zmienię, bo siedzę w salonie, w którym mam podłączony do kompa również projektor. Jest jak jest i muszę sobie z tym jakoś poradzić ? więc na ten moment jedyne budy jakie wchodzą w grę to te o głębokości do 40cm. Czy ta, o której pisałem wyżej się nie nadaje? Wg filmiku jest napisane, że na górze zmieści się water cooling, ale wolałbym, żeby ktoś mi to potwierdził ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ajazcap Generalnie ja Cie nie chce przekonywac do wymiany obudowy - tj. wyskakiwania z kasy na nowa skrzynke. Pierw daj szanse tej, ktora masz. Poszukaj wiecej za obudowami w odpowiadajacych Ci wymiarach i wroc, a wybierzemy najlepsza ? Ten NR400 zly nie jest, ale byc moze bedzie potrzeba dokupienia jednego wentylatora na front. Z tych poleconych wczesniej opcje 140 mm. Nie podoba mi sie wspomniana siatka na zabki pod zasilaczem. Cos takiego nie jest prawdziwym filtrem. Ma szerokie ziarno, wiec kurz przepuszcza, a odkurzanie tego bedzie wymagalo przewracania komputera na bok i szarpania sie z ta siatka. Kolega wyzej twierdzi, ze robi to w trzy sekundy bez patrzenia, wiec musi byc w tym wybitny - mi zajmowalo to troche dluzej, z patrzeniem i przeklinaniem ? Na froncie obudowy masz tez tylko siatke, a filtra juz nie masz, wiec szykuj sie na czeste odkurzanie calej skrzynki.

@neomagnet To, ze chwalisz obudowe typu Signum SG1 i to, ze uwazasz, ze trzeba obudowe na oczy zobaczyc, by sie o niej wypowidziec, swiadczy wlasnie o tym, ze nic sie na obudowach nie znasz. Mozesz chwalic taki pazdzierz tylko dlatego, ze nie miales do czynienia z dobra obudowa, wiec nie masz porownania. Nie mozesz chwalic jakiejkolwiek obudowy, bo sam masz gowno, ktorego nie jestes nawet swiadomy. Mialem do czynienia z obudowami ze wszystkich polek cenowych, prywatnie przerobilem wszystkie typy konstrukcji i stosowanych w obudowach rozwiazan typu wspomniane filtry. Obudowy za 200 PLN wykladaja sie na wentylacji, filtracji i kulturze pracy - wszystkim co ma wlasnie robic obudowa. Tu nie ma cudow i wyjatkow, a jest towar konkurencyjny. Obudowa to tylko skrzynka z wentylatorami i filtrami, a nie kazdy model inny, wyjatkowy i dzialajacy w zupelnie inny sposob. Za 200 PLN wszedzie dostajesz z grubsza to samo - tandete, ktora wymienilem w pierwszym poscie na temat tej obudowy. Rozwiazania budzetowe - niepelniace swoich funkcji nalezycie, bo na lepsze w tym budzecie zabraklo wlasnie budzetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michał22tak myślałem, jeden polityk też kiedyś stwierdził, że nie musi oglądać filmu, żeby wiedzieć że mu się nie podoba.... reprezentujesz podobny poziom. Obudowy nigdy w życiu nie widziałeś, a wytykasz nieistniejące wady (lub istniejące tylko w Twojej głowie). Dałbym sobie rękę obciąć, że tych droższych też nie widziałeś, a na 100% nigdy nie składałeś komputerów w tylu konstrukcjach. 

Za długo w tym siedzę, żeby nie rozpoznać internetowego "znafcy" co się naczytał głupot, pooglądał trochę fotek i myśli że zjadł wszystkie rozumy.

@ajazcapJaką masz płytę główną? Do CM zmieści się tylko mATX (obie),  NR400 powinna zmieścić Twoje chłodzenie, ale nie widziałem jej na żywo. Q300 odpuść całkowicie, jest wykonana z kiepskich materiałów, okno z plexi, brak sztywności całej kontrukcji. W zeszłym miesiącu naprawiałem komputer z taką obudową i nie mogę jej polecić. Bardzo słaba, warta najwyżej 80zł.

Edited by neomagnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwróć uwagę, że NR400 ma dodatkową przestrzeń pod sufitem, dlatego chłodzenie zapewne zmieścisz . Fortron tej przestrzeni nie posiada i może być problem z nachodzeniem wentylatora na ram i/lub radiatory sekcji zasilania. Możesz również zamontować chłodzenie na froncie, ale to tłoczenie ciepłego powietrza do wnętrza, więc rozwiązanie gorsze, ponadto zmniejszasz przestrzeń dla karty graficznej. Jeżeli kupisz niereferenta, który jest dłuższy to również może pojawić się zgrzyt.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neomagnet Wyraznie wypisalem Ci wady tej obudowy. Ty twierdzisz, ze nie istnieja ? Jesli chodzi o mnie, obecnie mam Define 7, poprzednio mialem Armisa AR7, wczesniej Zalmana Z3 Plus. Kazda z innej polki jakosciowej, jedne z najlepszych skrzynek w swojej kategorii cenowej. Mam porownanie i na jego podstawie nizszej klasy obudowy od 7ki juz nie kupie. Musisz byc typem uzytkownika, ktory zawsze wybiera to co najtansze - najtansze grafiki, najtansze coolery, najtansze obudowy itp - wiec ile bys tych komputerow nie zlozyl, skladajac je zawsze z najtanszego pazdzierzu, nie ma znaczenia to, ile ich zlozyles. Bo rynek komputerowy dziala na zasadzie konkurencji - jeden pazdzierz reprezentuje z grubsza to samo co drugi i nie ma tutaj cudow. To ze w ogole bronisz tego pazdzierzu wlasnie potwierdza moje slowa.

@ajazcap Potrzebujesz znalezc obudowe, ktora bedzie na tyle mala, by spelnila twoje wymagania co do wielkosci i taka, ktora zmiesci Freezera na topie. Niestety, ale mimo zainteresowania rynkiem obudow, nie interesuje mnie ich kompatybilnosc z AiO (bo AiO to zawracanie [gluteus maximus]), a tym bardziej to, czy wyjatkowo grubasny Freezer tam wejdzie. Czyli pierw szukasz skrzynek pasujacych Ci na wymiar, w drugiej kolejnosci szukasz po stronach producentow czy recenzjach, jakiej grubosci chlodnica wlezie na top i czy nie bedzie kolizji z ramami o wysokosci twoich. Zostanie Ci tych obudow dosc malo. Domyslasz sie, ze takiego reaserchu za Ciebie nie zrobie, ale moge doradzic z wyborem najlepszej z tych, ktore ostatecznie wybierzesz ? Oczywiscie mozesz ten grzejnik zamontowac takze na froncie, ale szykuj sie na wyzsze temperatury na karcie graficznej, a w polaczeniu z mala obudowa i dosc goracym sprzetem moze to slabo zagrac. I odpusc wszystko to, co jest tansze niz 300 PLN.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michał22Nic nie potwierdza Twoich słów, za to można wiele z nich łatwo uznać za zwyczajne kłamstwo, pewnie wynikające z niewiedzy. Nie masz bladego pojęcia jakie komputery składam, więc zamilcz w tym temacie z łaski swojej. Nie każdy potrzebuje budy za 800zł, nie każdy też chce wydawać tyle pieniędzy na coś co w najlepszym wypadku wpłynie jedynie na kulturę pracy. W niedrogiej obudowie, również da się ogarnąć odpowiednie chłodzenie nawet gorących podzespołów. Skoro jedyna tania obudowa jaką miałeś to ten Zalman, to w sumie nie dziwi mnie Twoja opinia - ta buda nie ma startu do Signum SG1. 

Komputer który składałem w tej obudowie: 3700X + RTX 2060. Na procku Pure Rock 2. Fabryczne wentylatory wrzucone na top i skręcone na sztywno na 750rpm - niesłyszalne, a coś tam zawsze powietrza ruszą. Dołożone 3 wentylatory BQ Pure Wings 2, te same co na chłodzeniu. Klient kupił do starego komputera i zażyczył sobie, aby je wykorzystać. Podczas obciążenia jedyne co słychać po przyłożeniu ucha na odległość 20cm to 2 talerzowce (również ze starego komputera) na dane a temperatury były naprawdę dobre. Cep podczas wygrzewania dobił do, o ile mnie pamieć nie myli, 73 stopni, podczas zwyczajnej pracy i gry jest sporo chłodniej. Obudowę wybrał sobie klient, bo mu się spodobała i nie chciał nawet słyszeć o niczym droższym.

 

Edited by neomagnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neomagnet Jestes cholernie niewiarygodny w tym co piszesz ? Montowales tryliard komputerow, a polecasz najtanszy pazdzierz, ktory robi zle wszytko to, co ma robic obudowa - nie dmucha, nie chroni przed kurzem, ciche tez nie jest. Nigdy nie montowales w niczym lepszym i nie zauwazyles roznicy? Ktos kto montuje zawodowo komputery ma wlasnie porownanie i watpie aby kupil sobie cos takiego. Chyba ze dziad i dziadowsko moze miec - byle tanio. Sigma HP obecne w Signum SG1 TG na predkosci 750 rpm sa jak najbardziej slyszalne i to wcale nie ciche - tak sie zlozylo, ze mialem je w swoim Armisie AR7 ? A Ty cos o nieslszalnym komputerze pod obciazeniem. Moze te talerzowce wszystko inne zagluszaly ?Fajnie, ze klient mial juz przyzwoite wentylatory, ale kontekst twojej wypowiedzi wskazuje na to, ze proponujesz zapewnic lepsza wentylacje dokupujac do obudowy za dwie stowki trzy wentylatory za laczna kwote stowki poltorej. Za 350 PLN masz obudowe lepsza w standardzie pod kazdym wzgledem. Nie chcialbym byc twoim klientem ?

Wbiles na temat, poleciles pazdzierz, ja wypunktowalem dlaczego to jest pazdzierz, a Ty, ze to wszystko nieprawda, a teraz opowiadasz bajki o jakims skladaniu komputerow klientom. Bo glupio Ci przyznac mi racje. Dlatego juz nie bede z Toba dyskutowal, a jednak zrobilem to tylko dla funu i przy okazji na wypadek, jakby kolege z tematu skusilo takie gowno kupic. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minutę temu, ajazcap napisał:

image.png.a21992c053c11a42f4e8d9f56b37b499.png

czy jeżeli mój AiO to liquid freezer II 240 to wg screena wejdzie on na górę (1x240mm - chłodnica) bo mam trochę mindfuck? Niby w nazwie jest 240 ale rzeczywistą długość ma 277mm i teraz nie wiem czy mam celować w budy z możliwością 240 czy 280?

Wg tej specyfikacji taki rozmiar wejdzie. Nazwa Liquid Freezer II 240 nie zawiera dlugosci, a odnosi sie do kompletu wentylatorow 2x120 mm. Na tej zasadzie 280 to 2x140 i 360 3x120.

Pierwszy krok masz za soba. Teraz szukasz na stronie producenta i po recenzjach info o dopuszczalnej grubosci radiatora z wentylatorami. AiO bedzie zajmowac miesce pomiedzy topem obudowy, a plyta glowna i tu raczej sie natniesz, jesli tego nie sprawdzisz. Dochodzi do tego konflikt z wysokoscia ramow. 240 nie powinno kolidowac z ramami, ale cholera wie.

Zawsze mozesz zapytac sie obslugi sklepu zamiast sam za tym grzebac ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michał22Nawet śmieszny już nie jesteś, tylko zwyczajnie żałosny. Opisujesz wyimaginowane wady obudowy za niecałe 200zł przyrównując ją do sprzętu za 500 i więcej i okazuje się że ta tańsza jest gorsza. No szok, ameryke odkrył.... Wielokrotnie potwierdziłeś że NIGDY jej nawet nie widziałeś, ale oczywiście wiesz lepiej niż ktoś kto ją posiada i użył 2 razy w innych komputerach. Mój PC to nie jest żadna grzałka i zależało mi na tym, żeby zmieścił się na biurku w pracowni za niewielkie pieniądze i u mnie ta buda się sprawdza. Zresztą wypisujesz takie brednie że mam już dosyć. Dodaję Cię do ignorowanych, więc odpowiadać nie musisz i tak nie odczytam.

Edited by neomagnet
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ajazcap Evolveo Ptero Q12 odpada za to, ze nie ma w sieci chyba zadnego testu, a sama konstrukcja frontu budzi obawy o wentylacje. Oprocz tego nie spodziewalbym sie wydajnych czy w ogole cichych wentylatorow w budzie z szybami i swiatelkami za trzy stowki - to niemal zawsze jest straszny pazdzierz pod kazdym wzgledem. Wszystko przemawia przeciwko tej skrzynce, a ze nie da sie tego zweryfikowac testami, to wiesz. To samo Aerocool. Ogolem sa to dwie marki, ktore nie maja zadnej renomy na rynku obudow i podejrzewam, ze trzymaja sie na rynku jak wiele podobnych - na klepaniu pazdzierzu ze swiatelkami, ktory kupuja osoby chcace tanio i wybierajace skrzynke oczami.

Wybieralbym z pierwszej dwojki. Corsair jest ciezszy przy takiej samej objetosci, wiec pewnie lepszej jakosci (ogolem Corsair z jakoscia obudow stoi lepiej niz CM) i jest tez lepiej ofiltrowany. Ma tez raczej lepsza wentylacje niz NR400, ale okupione jest to halasem szybkich wentylatorow. Jednak istotnie zwalniajac tak szybkie smigla wiele na temperaturach nie stracisz, a bedzie zdecydowanie ciszej. Spokojnie ogarnie twoj sprzet. Sprobowalbym przelozyc dolny wentylator na wyciagajacy z tylu, bo moze to dac lepsze wyniki. Nie ma sensu obdmuchiwac piwnicy, a wyciagajace smiglo warto miec. Na minus hub do swiatelek, ale nie wentylatorow, wiec bedziesz musial podlaczyc je do plyty glownej - problem jedynie jesli nie masz wystarczajacej ilosci wejsc lub nie obsluguja kontroli predkosci zmianami napiecia (rzadkosc). Ewentualny problem mozna rozwiazac zakupem splittera. Sprawdz sobie, czy te swiatelka beda dzialaly z twoja plyta glowna. Dla mnie zdecydowanie Corsair. Posprawdzaj sobie wszystko: AiO zeby bylo NA PEWNO top, wspomniane swiatelka czy wszelkie kompatybilnosci tego co masz w configu.

Swietna skrzynka za podobne pieniadze i chyba akuratna na glebokosc jest Define C, ale nie wiem, jak z kompatybilnoscia z AiO na topie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.