Lessingham Opublikowano 27 Listopada 2020 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2020 Cześć :) W pierwszych słowach chcę przeprosić za wszelkie bzdurki czy nieścisłości, jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o, cóż, wszystko w temacie składania komputerów. Gram generalnie w stare izometryczne cRPGi które dziś chodzą na kalkulatorach. Biorąc jednak pod uwagę chęć żony do pogrania w Cyberpunka, no i moją chęć troszkę nadrobienia nowości, myślę o nowym sprzęcie. Po sprawdzeniu co się pisze w sieci kompletnie mi ręce opadły, wydaje mi się to - składanie - bardzo ezoteryczne i nie ukrywam, że nie mam zdolności się w to bardzo zagłębiać. Kierując się bardzo podstawowymi wskazówkami znalazłem taki zestaw, wydaje mi się porządny, proszę o ocenę czy czegoś tu nie przepłacam drastycznie za coś. Szukam czegoś przyzwoitego do 5000. https://www.x-kom.pl/p/599007-desktop-x-kom-g4m3r-500-r7-2700x-16gb-1tb-w10px-rtx2060.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...