Ziela Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) Hej, mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni temat do mojego problemu. Otóż sprawa wygląda następująco. Od niedawna posiadam nowy komputer. Procesor: AMD Ryzen 5 5600X Karta graficzna: Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6 Płyta główna: MSI B550-A PRO Pamięć RAM: Patriot 16GB (2x8GB) 3733MHz CL17 Viper Steel Chłodzenie wodne: Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB 2x120mm Dysk M.2: Samsung 500GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO Dysk SSD: SanDisk Plus 120GB SATA3 Dysk HDD: WD Caviar GreenPower 500GB WD5000AADS 32MB cache SATA-II Zasilacz: Corsair TX750W CMPSU-750TXEU Obudowa: SilentiumPC Regnum RG6V TG Pure Black Monitor 1: LG 27GL850-B NanoIPS HDR10 Monitor 2: AOC i2369Vm Zasilacz posiadam ze starego komputera, tak samo dysk HDD. No i monitor 2 również sobie zostawiłem. Tak więc, kilka dni dokupiłem sobie właśnie nowy monitor LG i ogólnie wszystko pięknie działa, natomiast od tego momentu co jakiś czas komputer się wyłącza i pojawia się komunikat: (zdjęcie nie moje, ale przedstawiające ten sam komunikat) Po tym przechodzi do BIOSu. Muszę wtedy uruchomić ponownie komputer i wszystko śmiga dalej. Mam wszystkie sterowniki zainstalowane i zaktualizowane. Tak samo windowsa mam zaktualizowanego. Sprawdzałem również dyski za pomocą HDTune'a i wszystko wydaje się być w normach, temperatury również (nawet kiedy mam odpaloną grę). Skandisk również nic nie wykrył. Diagnostyka pamięci systemu Windows również nic nie pokazała. Pobrałem nawet specjalnie antywirusa, ale nic nie wykrył. Problem strasznie mi przeszkadza, bo czasami potrafi się to zdarzyć nawet 2-3 razy w ciągu 15 min, kiedy gram. Ogólnie przez cały dzień działa wyśmienicie, tylko wieczorami dostrzegałem te problemy. Wie ktoś może jak temu zaradzić? Edytowane 4 Grudnia 2020 przez Ziela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...