Lenyx44 Opublikowano 22 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2021 Witam, mam problem z neostradą od orange, przez ostatnie 2 lata miałem neo 20mb/s, i było to 20 mb/s bez zająknięcia chodziło super, zadzwoniła do mnie panie z orange jakoś miesiąc przed końcem umowy i mówiła, że zrobimy przedłużenie na tych samych warunkach co teraz nic się nie zmieni, kurier przyjechał i podpisałem; nie czytałem przy płocie bo byłem pewien ze jest tak jak na poprzedniej, ale niestety nie było, na nowej umowie jest wpisane neo do 10mb/s z zapisem ze 65% tej prędkości będzie osiągalne, bardzo się zdenerwowałem i na infolinii orange wyjaśniłem to całą sytuacje (że było 20 mb/s cały czas i teraz za ta sama cenę otrzymałem 10mb/s itd. itp. trochę napsioczyłem na orange ze zamiast się rowzijać to się cofają w rozwoju, polecając w 2021 roku internet 6 mb/s w dobie netflixów, steamów, windowsów10-aktualizacje, rozumiecie? :)), złożyłem reklamacje, ale poinformowali, że musze czekać 30 dni, bo niby warunków nie ma technicznych, ale k...wa 2 lata były, czy jest szansa, że wróci mi stara prędkość, bo warunki techniczne wiem ze są, skoro 2 lata chodziło bez zająknięcia?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 22 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2021 Na takie pytania to w necie nie znajdziesz odpowiedzi - nikt ci tutaj nie powie czy kable pozwolą na więcej jak 10 mbit jak wcześniej czy nie , mogą to tylko zrobić osoby z Orange mające dostęp do parametrów danej linii . Tutaj po prostu musisz czekać na reakcję Orange . Co do umowy - jak faktycznie linia już nie pozwala na ~20 mbit tylko na połowę lub mniej to nie wiele zrobisz , możesz spróbować wypowiedzieć umowę ( nie wiem czy mają tutaj zastosowania prawa konsumenta takie jak przy kupowaniu sprzętu przez neta czy nie ) . A jak linia pozwala na więcej a ty zostałeś zrobiony w bambuko to sytuacja podobna jak w poprzednim akapicie - próba wypowiedzenia umowy jak się da , można się też powołać na wprowadzenie w błąd przez konsultanta - skoro babka twierdziła że wszystko miało być na tych samych warunkach to umowa powinna być na 20 mbit a nie na 10 w porywach . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr83 Opublikowano 22 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2021 Od umowy zawieranej na odleglosc masz prawo odstapic bez podania przyczyn w terminie chyba 14 dni.... Narzekajac na infolini wywolujesz tylko usmiech politowania na ustach konsultanta, ktory pewnie pracuje tam z lapanki i za mininalna pensje i ma to wszystko w 4 literach, z takimi firmami walczy sie tylko paragrafami i znajac swoje prawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenyx44 Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2021 przespałem te 14 dni:/ zostało mi tylko liczyć na łaskę ze strony orange 😕 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 24 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2021 Na łaskę to możesz liczyć od proboszcza ale nie od orange. Z przykrością musisz wziąć na klatę że cię wy... li. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenyx44 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2021 udało się, uznali moja reklamację, prędkość zwiększona do 20 trwało to miesiąc nie z mojej winy :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...