Skocz do zawartości
Lenyx44

neostrada, nowa umowa, problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z neostradą od orange, przez ostatnie 2 lata miałem neo 20mb/s, i było to 20 mb/s bez zająknięcia chodziło super, zadzwoniła do mnie panie z orange jakoś miesiąc przed końcem umowy i mówiła, że zrobimy przedłużenie na tych samych warunkach co teraz nic się nie zmieni, kurier przyjechał i podpisałem; nie czytałem przy płocie bo byłem pewien ze jest tak jak na poprzedniej, ale niestety nie było, na nowej umowie jest wpisane neo do 10mb/s z zapisem ze 65% tej prędkości będzie osiągalne, bardzo się zdenerwowałem i na infolinii orange wyjaśniłem to całą sytuacje (że było 20 mb/s cały czas i teraz za ta sama cenę otrzymałem 10mb/s itd. itp. trochę napsioczyłem na orange ze zamiast się rowzijać to się cofają w rozwoju, polecając w 2021 roku internet 6 mb/s w dobie netflixów, steamów, windowsów10-aktualizacje, rozumiecie? :)), złożyłem reklamacje, ale poinformowali, że musze czekać 30 dni, bo niby warunków nie ma technicznych, ale k...wa 2 lata były, czy jest szansa, że wróci mi stara prędkość, bo warunki techniczne wiem ze są, skoro 2 lata chodziło bez zająknięcia??   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na takie pytania to w necie nie znajdziesz odpowiedzi - nikt ci tutaj nie powie czy kable pozwolą na więcej jak 10 mbit jak wcześniej czy nie , mogą to tylko zrobić osoby z Orange mające dostęp do parametrów danej linii .

Tutaj po prostu musisz czekać na reakcję Orange .

Co do umowy - jak faktycznie linia już nie pozwala na ~20 mbit tylko na połowę lub mniej to nie wiele zrobisz , możesz spróbować wypowiedzieć umowę ( nie wiem czy mają tutaj zastosowania prawa konsumenta takie jak przy kupowaniu sprzętu przez neta czy nie ) .

A jak linia pozwala na więcej a ty zostałeś zrobiony w bambuko to sytuacja podobna jak w poprzednim akapicie - próba wypowiedzenia umowy jak się da , można się też powołać na wprowadzenie w błąd przez konsultanta - skoro babka twierdziła że wszystko miało być na tych samych warunkach to umowa powinna być na 20 mbit a nie na 10 w porywach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od umowy zawieranej na odleglosc masz prawo odstapic bez podania przyczyn w terminie chyba 14 dni....

 

Narzekajac na infolini wywolujesz tylko usmiech politowania na ustach konsultanta, ktory pewnie pracuje tam z lapanki i za mininalna pensje i ma to wszystko w 4 literach, z takimi firmami walczy sie tylko paragrafami i znajac swoje prawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...