Jump to content
Lenyx44

neostrada, nowa umowa, problem

Recommended Posts

Witam, mam problem z neostradą od orange, przez ostatnie 2 lata miałem neo 20mb/s, i było to 20 mb/s bez zająknięcia chodziło super, zadzwoniła do mnie panie z orange jakoś miesiąc przed końcem umowy i mówiła, że zrobimy przedłużenie na tych samych warunkach co teraz nic się nie zmieni, kurier przyjechał i podpisałem; nie czytałem przy płocie bo byłem pewien ze jest tak jak na poprzedniej, ale niestety nie było, na nowej umowie jest wpisane neo do 10mb/s z zapisem ze 65% tej prędkości będzie osiągalne, bardzo się zdenerwowałem i na infolinii orange wyjaśniłem to całą sytuacje (że było 20 mb/s cały czas i teraz za ta sama cenę otrzymałem 10mb/s itd. itp. trochę napsioczyłem na orange ze zamiast się rowzijać to się cofają w rozwoju, polecając w 2021 roku internet 6 mb/s w dobie netflixów, steamów, windowsów10-aktualizacje, rozumiecie? :)), złożyłem reklamacje, ale poinformowali, że musze czekać 30 dni, bo niby warunków nie ma technicznych, ale k...wa 2 lata były, czy jest szansa, że wróci mi stara prędkość, bo warunki techniczne wiem ze są, skoro 2 lata chodziło bez zająknięcia??   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na takie pytania to w necie nie znajdziesz odpowiedzi - nikt ci tutaj nie powie czy kable pozwolą na więcej jak 10 mbit jak wcześniej czy nie , mogą to tylko zrobić osoby z Orange mające dostęp do parametrów danej linii .

Tutaj po prostu musisz czekać na reakcję Orange .

Co do umowy - jak faktycznie linia już nie pozwala na ~20 mbit tylko na połowę lub mniej to nie wiele zrobisz , możesz spróbować wypowiedzieć umowę ( nie wiem czy mają tutaj zastosowania prawa konsumenta takie jak przy kupowaniu sprzętu przez neta czy nie ) .

A jak linia pozwala na więcej a ty zostałeś zrobiony w bambuko to sytuacja podobna jak w poprzednim akapicie - próba wypowiedzenia umowy jak się da , można się też powołać na wprowadzenie w błąd przez konsultanta - skoro babka twierdziła że wszystko miało być na tych samych warunkach to umowa powinna być na 20 mbit a nie na 10 w porywach .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od umowy zawieranej na odleglosc masz prawo odstapic bez podania przyczyn w terminie chyba 14 dni....

 

Narzekajac na infolini wywolujesz tylko usmiech politowania na ustach konsultanta, ktory pewnie pracuje tam z lapanki i za mininalna pensje i ma to wszystko w 4 literach, z takimi firmami walczy sie tylko paragrafami i znajac swoje prawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na łaskę to możesz liczyć od proboszcza ale nie od orange. Z przykrością musisz wziąć na klatę że cię wy... li.

Share this post


Link to post
Share on other sites

udało się, uznali moja reklamację, prędkość zwiększona do 20  trwało to miesiąc nie z mojej winy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.